2012. január 31., kedd

2012.01.31./3.

Pár dolog ami majdnem belém szorult.

Miki vasárnap utánam jött a WC-be, ahogy fölálltam már nyújtózkodott lehúzni ez sikerült. Aztán a másik kezét is kinyújtotta de abban Büdikutya volt aki pillanatok alatt a lyukban kötött ki. Ösztönös mozdulattal kaptam ki, szerencsére akkor már csak a tiszta víz folyt. Miki kővé dermedve bámulta ahogy a mosdóba dobtam a kedvencét, majd alaposan beszappanoztam és bedobtam a mosógépbe. Büdikutya és Miki nem tartózkodhatnak egyszerre a fürdőbe.

Maja tegnap reggel 3-kor kelt. Megint folyik az orra (múlt héten gyógyult meg az előző takonyból) valószínűleg sokat segített volna egy orrszívás de a porszívóra Miki tuti felébred és azt hiszi itt a reggel. Ezt egyszerűen nem mertem megkockáztatni. Szóval csak szenvedtünk. Sétáltunk, ültünk a fotelba, játszottunk a szőnyegen, reggeliztünk, sírtunk, hallgattuk ahogy apa idegesen csapkodja a párnát. Miki fél 5-kor kelt, akkor beültünk kicsit az ágyba, hátha valamelyik elalszik. Aztán ismét szőnyeg és séta váltva, végül egyszer csak reggel lett, tényleg és negyed 8 körül Ádám is felébredt. Összekészülődtünk és elmentünk oviba. Mire hazaértünk Maja elaludt, gyorsan lekapkodtam róla a kabátot és ruhástul tettem az ágyába.

Maja ma a sálat tekerte a nyakába. Ez a lány nagyon gyorsan tanul öltözni!

Ádám az oviban kapott egy nagyon helyes katicát ajándékba, azzal ment aludni. Kapott még nyakba akasztható csecsebecséket aminek szintén nagyon örült.

Ádám boltost játszott. Szomorúan megállapította, hogy a pénztárcájában nincs pénz.
- Ana kéek pézt a péztácámba, me í ne tudok vásáoni! (mert így nem tudok vásárolni)
- Nekem sincs pénzem. - elszomorodik.
- Akoj ketten nincs pézük! (akkor ketten nincs pénzünk) - ettől a megállapítástól jobb kedve lett. Majd folytatta:
- Megvan! Kéünk apátó! (kérünk apától) - itt már fülig ért a szája.

Miki csúszkált a kádba, közben a fogkefe a szájában.
- Miki állj föl! - csúszkál tovább.
- Miki állj föl! - a következő csúszásnál lefejelte a kád alját. Olyan jól sikerült, hogy az egyik foga is elmozdult. Azt nem tudom még melyik a vérzés elállítás közben csak az tűnt fel, hogy valami nem olyan mint előtte. Szerencsére egyik sem mozog azt óvatosan megtapogattam.
Eddig sem volt amerikai mosolya mert 1,5 éves korában elesett és a foga érte el először a konyhakövet ezért az egyik első metszője sarka hiányzik. Most már kócosak is kissé. Ha kinőnek az állandó fogai alapfelszereltségként kap egy fogvédőt!

2 megjegyzés:

  1. Boldog Szülinapot Ádámnak!!!
    Nagyon jól néz ki a torta,biztosan örült neki.
    A kép beszámoló a gyerekekről klassz és nagyon hasonlítanak egymásra.Maja igazi királylány:)

    VálaszTörlés