2012. január 24., kedd

2012.01.24/3.

Képgaléria
Mikor Maja ezt a fogát kivillantja egészen olyan mint egy rajzfilmfigura.
- Eti ana! (ezt is anya - kakaós csigát evett és meg kellett örökíteni a csokis kezét is)
Maja és az első:
kakaós csiga
pogácsa
kakaó
Nem volt osztatlan a siker. :-(
Kis mókus tilosban
Maja reggel 6 előtt
- Apa mit csinálsz? Segítünk!
Maja 2012.
Miki 2009.
Ezek még tavalyiak de szeretném megmutatni:
Ádám óvónénijétől kaptuk. Azért olyan fontos, mert az óvónéni szeptemberben átigazolt egy másik oviba (nekünk azóta is hiányzik). Kinyomoztam melyikbe, Ádám készített neki egy kis ajándékot és elküldtem neki. Kicsit féltem nem jól nyomoztam, ezért nagyon boldog voltam mikor a válasz képeslap megérkezett. Tudtam célba ért az ajándék, kedves sorai pedig csak ráadás volt.
Karácsonyi mézesbáb (majd megfordítom) gyűlölök díszíteni, idén ezt csonthéjasokkal és jégcukorral álcáztam, én elégedett vagyok a látvánnyal, sajnos a fiúk csak a cukrosakat ették. Majd legközelebb.
A karácsonyi lazacmaradék szendvicskrém formában bomba siker volt!
Szilveszteri virslis kifli vagy bagette vagy kabátos virsli ahogy jobban tetszik. A fiúk csak összenyammogtak egyet-egyet vacsorára, másnap reggel a tepsiben árválkodó utolsó darabon pedig szinte összeverekedtek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése