2012. január 11., szerda

2012.01.11.

Csak súgva merem leírni Maja három napja a fiúkkal kel fél 6 és 6 között. Élvezem amíg tart a csoda. És olyan jó lenne tudni minek köszönhetem, mert az ég világon semmit nem változtattam az elmúlt napokban.
Tegnap a fiúk háromnegyed 6-kor osontak ki pisilni azt hitték alszom, csendben kivettek egy mesekönyvet a polcról és visszamentek a szobájukba olvasni. Még közel 20 percig szórakoztatták egymást a szobájukba Csak beszélgetést és Maja gügyögését lehetett hallani.
Mikor felkeltem szembesültem az undok idővel, esett a hó de az a lucskos fajta ami rögtön el is olvad. Miki mikor megszagolta, hogy oviba kell menni, nyöszörögni kezdett és nem akart, aztán felfedezte, hogy esik a hó és elfelejtett nyöszörögni. Nyöszörögtem én (magamba), úúúúúúútálok ilyen időbe kimenni, úúúúútálok ilyen időbe gyereket cipelni bárhova is. De ez senkit nem érdekelt, főleg a két besózott pihést aki már szánkózni akart. Felöltöztünk, megszavaztam a gumicsizmákat. Ez egészen jó ötletnek bizonyult. A játszón már a fű között megmaradt a hó akkor egy kicsit bántam az esőgumikat, hidegek a hóban és azt, hogy a popsitepsiket otthon hagytuk. Hátha később megmarad szánkózásra alkalmas hó. Az oviban pedig van egy klassz domb. Nem mentem vissza értük. A délelőtt folyamán a hó átváltott esőbe.
Miki az összes tócsába páros lábbal ugrott bele, Ádám nadrágja a lépcsőház ajtóban kibújt a csizmából a következő 5 méteren már bokáig vizes volt. Mire az oviba értünk a két nadrág tökig vizes lett és a nadrágtól a zoknik is. Épp csak a lábfejük maradt száraz. El se akarom képzelni mi lett volna ha bakancsba megyünk.
KÉTSÉGBE ESVE KERESEK NYAKIG ÉRŐ GUMICSIZMÁKAT!
Átöltözés után lerendeztem az óvónővel a pénzügyeket, közben kis mókus odasündörgött a lábamhoz, belekapaszkodott és sírni kezdett, hogy ő haza akar jönni. Óvónéni ölbe kapta én pedig kimentem. Rettenetes volt! Mentem integetni ott állt az én legkisebb fiam, könnyes szemekkel, görbe szájjal de azért integetett.
Ma reggel is bepróbálkozott az itthon maradással, aztán elfelejtette és a szokott helyen már fülig érő szájjal integetett. Így sokkal jobb otthagyni.

Majának 3 foga van, 2 alul 1 fölül. A fölső még csak részben van kint, ritkán villogtatja de akkor nagyon hasonlatos az egy fogú baba rajzfilmfigurákra. Megpróbálom fényképen is megörökíteni.

Egyszer régen több állásközvetítő portálra is regisztráltam ezek azóta is élnek, gondoltam ha befut valami nekem való megpályázom. Az utóbbi napokban azonban rájöttem, hogy a legkirályabb munka a munkaközvetítőé. Ehhez olvasni is csak annyit kell tudni, hogy az ajánlatokat kiküldjem a jelentkezőknek. Történt ugyanis, hogy jelentkezéskor ki kell tölteni egy több oldalas "nyomtatványt" amiből kiderül milyen iskolát végeztem, mit tudok, hol dolgoztam stb. Na ennek a kitöltése csak időpazarlás volt. Mert a közvetítőnél senki nem olvasta az biztos. A napokban a következő állásokra kaptam névre szóló behívót:
- értékesítő mérnök: nehézgépeket kellene eladnom, mérnöki diploma feltétel
- raktárvezető: B vagy C kategóriás jogsi elvárás
Az adatlapomat azzal a hagyományos elhatározással töltöttem ki, hogy azt akarom eladni amit tudok, ennek megfelelően adtam meg az adatokat amiből kiderül, hogy nincs mérnöki diplomám és jogsim se. Tehát ha a közvetítő tudna olvasni akkor nem vágná tele a postafiókomat számomra használhatatlan ajánlatokkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése