2012. január 2., hétfő

2012.01.02.

Ez ma Maja napja volt.
Az első hivatalos fotó 2011.01.02.
Királylány 2012.01.02.
Egy kis áttekintés hol is tartunk. Maja nem sieti el a növést, apró termet, van olyan 56-os bodyja ami még jó rá, egyébként 68-as ruhákat hord mint az átlagos 6 hónaposok. Pelusból is elég a 3-as méret, a 4-es a nyakáig ér. A peluscsere/öltözés gyakran egy szabadfogású birkózómeccsre hasonlít. Van 2 teljes méretű foga, ezeket egyre többször kivillantja mosolygáskor és egy ami még növésben van. Remekül tud velük harapni, az ujjamat főleg. Nagyon szeret állni ha nem figyel pillanatokra elengedi a kapaszkodóját és megtartja magát. Kézen fogva egy szuszra bejárja a lakást többször is oda-vissza. Pár hete kóstolgatja a normál ételeket persze ezeket babavariációba készítem.
Ízlett neki a pörköltszerű hús tésztával,
paradicsomos spagetti, krumplipüré. A tányért nem szereti, kiborogatja a tartalmát, ledobja majd a tálcáról csipeget vagy ledobál ahogy kedve van. A spenótot csak gyümölccsel keverve ette meg, a fasírtot sehogy.
És nagyon szeret pakolni, például a fiúk extrém esőgumijait
ezt a dobozt amikor játékkal van tele.
Megtaláltuk a MUTE gombot.

Most pedig a hivatalos ünneplésről.
Délelőtt a fiúkkal megbeszéltük a programot, amennyire csak tudtam nagyon határozottan, komolyan elmondtam, mi lesz ma és mit várok tőlük, főleg azt, hogy amikor a néni beszél ők csöndben ülnek. Felajánlottam a 3 mamát aki mellé ülni lehet. A nap folyamán többször változott ki, ki mellé ül. Utána főleg bátyus érkezését várták. Mikit csak nagyon nehezen tudtam eldugni aludni. Egy rövid ideig úgy tűnt megtörténik a csoda nélkülem is, Ádám feküdt mellé, együtt rajzfilmet néztek. Aztán elkezdték szétszedni az ágyunkat, Ádámot kizavartam, én feküdtem Miki mellé. Megígértem neki, hogy mire felébred itt lesz a bátyus. Ez bejött mert alig belépett az ajtón kis mókus akkor botorkált elő a szobából, a nappali felétől szaladt és ugrott a nyakába.
A fotósnál kezdtünk, már nagyon régóta szerettem volna néhány igazán szép képet amin mind rajta vagyunk. Így nyáron mikor Maja névadóját (hivatalosan gyerekköszöntő de ezt lusta vagyok leírni) intéztem a fotósnál is foglaltam időpontot. A fiúk ügyesen pózoltak mikor Maja elunta abbahagytuk. Nagyon kíváncsi leszek az eredményre.
Összeszedtük a családot beültünk a ceremóniára. Miki nagyon nem akart leülni, tetszett neki a zene, táncolt. Próbáltunk egyezkedni, ő mellénk akart ülni, már a végén abba is bele mentem de aztán már sehova nem akart. Végül mikor bejött az anyakönyvvezető leült, egyedül mindenkitől távol de ült. A Szózat alatt fölállt mint mindenki, csöndben végig állta (ez ember feletti volt részéről) majd leült ismét. A beszéd végére osont az ölemben. Úgy gondoltam ha csöndbe odaengedem kevesebb felhajtással jár, mintha elkezdek nevelni és félbeszakítom az egészet. Itt Ádám is felbátorodott és a bátyus ölébe osont. A legnagyobb rajcsúrt természetesen az ünnepelt csinálta. Pedig nagyon bíztam benne, hogy sikerül 20 percet végig ülnie, a fiúknak ennyi idősen sikerült ez a mutatvány. Majának mondandója és mehetnékje volt. Apával passzolgattuk egymásnak. Így csak kicsit volt zavaró a ficergése, miatta sem kellett megállni. Összességében jól teljesítettek, megdicsértem őket.
A kezdetek, itt még csak a tutyit tépkedi.
A fiúk is a helyükön.
Már áll
A végére mindenkinek jutott egy gyerek. Miki a fülembe súgja:
- Pisini ke! (előtte mindenkit megkérdeztem)
- Kicsit tartsd vissza. - sikerült. Ahogy az anyakönyvvezető elköszönt már robogtunk is a mosdóba.
A gyertya a fényt, az új életet jelképezte. (ez új volt)
Maja bekerül a nagy könyvbe. (a fiúkat apa írta be, akkor az ő feladata volt)
Én pedig virágot kapok. (mindig kapok)
Apró baba, öltözéskor meglátta a farmerszoknyát és csillogott a szeme. Most nem kellett birkózni felhúzás közben.
A fiúknak nagyon tetszett ez a lépcső.
A két esemény között volt egy kis időnk megnéztük a város fáját. A fiúk oda voltak a méretétől. Körbefutás közben Miki hasra esett.
A torta, Maja napközben egyszer meglátta a hűtőben és úgy rácsodálkozott, határozottan tetszett neki.
Hűűűű mekkora!
Egy bogyót sikerült zsákmányolnia róla. Nem engedtem jobban belematatni, hogy tálalható maradjon.
Gyúúúú(r)ma!!!
Finom
Szolidan krémes
Tányér lepakolás
Komótosan majszolgatott
Tányér eldobás után
Tündérmosoly
Ádám azt mondta a bogyóra (Francia drazsé forgalmi nevén) "nem fiom" és felajánlotta Mikinek aki az egész tortáról le akarta enni.
A buli
Bátyus mindenkit földobált kicsit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése