2012. január 16., hétfő

2012.01.15.

A hétvégémet szeretném elfelejteni. A fiúk olyanok voltak mint akikbe az ördög bújt, kivittem őket a játszóra ott csak ácsorogtak tanácstalanul. Itthon pedig folytatták a föl-le rohangászást. Mintha két pattogó gumilabdával lettem volna összezárva.
Ádám szeme teljesen rendben van a kívülről befolyt vértől nézett ki olyan ijesztően a gyerek. Másnapra még csak be se zöldült.
Majának hasmenése van. Keksz-krumpli kúrára fogtam.
Miki köhög. A tegnap estét ez koronázta meg. Este 9 körül kezdte a köhögést, kapott inni, kicsit jobb lett, később megint kijött, kapott köptetőt, a harmadik köhögőrohamnál fölsírta Maját. Beraktam a mi ágyunkba a köhögéstől már öklendezett. Maja fél 10-kor azt hitte reggel van és nem akart aludni. Miki végre abbahagyta a köhögést de ő sem akart aludni. Aztán úgy döntött mégis a saját ágyában tölti az éjszakát én akkor már kint sétálgattam Majával a nappaliban. Miki elcsöndesedett, Maja egyre virgoncabb lett nem akart megmaradni a karomban. Beültem vele az ágyba apa mellé ezt nagyon élvezte sikongatva föl-le mászkált és széttépett két zsebkendőt, végre fél 12 körül álmosodni kezdett. Visszacsempésztem az ágyába, még kicsit nyöszörgött és csend lett.
Miki negyed 5-kor kezdett köhögni, fél óra múlva kijött, lendületből visszament és felkapcsolta a gyerekszobába a villanyt. Maja felébredt és nem akart visszaaludni.
Hét órakor már indultunk az oviba. Nyolckor Maját letettem aludni és én is bekúsztam az ágyba fél 10-kor a futár ébresztett egy levelet hozott a szomszédnak. Nagyon-nagyon csúnyákat gondoltam mint például: ............. és ............. na meg a ...............

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése