2012. január 29., vasárnap

2012.01.29.

Eget verő hírem van! A fiúk egész hétvégén nem akasztottak ki. Nem, még mindig nem sakkozással töltik az időt de az elmúlt két napban többet játszottak együtt békében mint nem. Sokszor csak csendben, lélegzetvisszafolytva figyeltem őket és élveztem a békét. Délelőtt több mint egy órán keresztül Legoztak minimális vinnyogással. Ebéd után kirakóztak és Ádám segített Mikinek keresni mit hova kell tenni. Ilyet még soha nem csináltak.

Délelőtt elmentünk a boltba, Maját öltöztettem, kivette a kezemből a sapiját és amíg a nyakára tekertem a sálat ő a fejére húzta a sapit. Jobb ha figyelek mert még kettőt pislogok és már nájlon harisnyát húz.

Gyerekszáj:

- Ana te micinász? (mit csinálsz) - kérdezi Miki.
- Ebédet. (ennek örülni szokott, mert mindig enni akar, akkor is ha épp tele van a szája)
- Ebédeeet??? Mét???
- Ja ha nem akarsz enni, már abba is hagyom.

- Szeretnétek még kistesót?
- Ige, fiút!
- Miki te is szeretnél?
- Igeee, jevit! (Levit - az egyik barátja az oviban)
- Jó, hogy sok tesótok van?
- IGEEEEEE!!! - a csillogó szemeket képzeljétek hozzá.

Tegnap karácsony illatra vágytam, a fiúk kakaós csigát kértek, a töltelékbe csempésztem egy kis fahéjat és szegfűszeget. Finom lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése