2011. július 2., szombat

2011.07.02.

Maja ma hat hónapos. Gondoltam itt az ideje egy kiadósabb összegzésnek.
Megérkezett 2011.01.02.
Már itthon 2011.01.08. külön felhívnám a figyelmet arra két pálcikára ami kilóg a pelusából és kalimpál a zokniba. A feneke helyén csak egy vágás volt.
Millió dolláros bébi 2011.07.02. ezek már igazi combok, formás popsija van, a hörcsögpofiját még egy kicsit növeszti és le fog lógni mint egy bulldognak :-)
Hihetetlen gyorsan nő és fejlődik. Már hetek óta teljesen biztonságosan forog hasról hátra és fordítva. A szőnyegen kedve szerint gurul a kinézett céltárgy felé. Ügyesen fogja a játékokat, elmélyülten vizsgálgatja. Szeret fél kézen támaszkodva nézelődni, tegnap pár pillanatra fölemelte a pocakját a földről. Szopja az ujját, nem válogatós megfelel bármelyik, a lábujjak is. Szereti ha körülötte vagyunk, Ádám a kedvence, ő kapja a legtöbb mosolyt. A szeme még mindig kék, szépséges hosszú, sűrű pillákkal.

Tegnap életében először megkóstolta a tejpépet. Ő az első gyerekem akit sikerült 6 hónapon keresztül csak szoptatnom. Nagy öröm ez nekem, bár a fiúk is csak 5 és fél hónapos korukba kaptak először gyümölcsöt. Elsőre nem volt tőle túl boldog, egy egész kanálnyit volt hajlandó lenyelni 4-5 apró adagban. Viszont dokumentáltam!
Első próbálkozás: köpködi kifelé
Ismét meglátta a kanalat.
Az anyatej jobb, azt agyááá!
Így örült mikor letettem a tányért.
Ma már lelkesebb volt a Leány, meglátta a kanalat és rögtön nyitotta a száját, majd egészen kevés fintorgással megette az egész mennyiséget amit elkészítettem (egy evőkanálnyi pép).

Egyébként csendes napunk volt. Délelőtt Maja aludt, én is. A vacsorát pedig apa készítette, már nagyon ügyesen tud tepsis krumplit sütni.

Szolgálati: tettem fel képeket IDE.

1 megjegyzés:

  1. Mesikem,,,kb. hete dobtam ki ket olyan fulet((((((.Mar nem tudtam hova paoklni es besokalltam tole.

    VálaszTörlés