2011. július 4., hétfő

2011.07.04.

Tegnap este óta ismét mindenki a fedélzeten van. Pihés fiaim hamar megtöltötték csipogással a házat és kivételesen nem rögtön kezdték egymás macerálását.
Ó és még délelőtt beszéltem velük telefonon. Ügyesen, teljes névvel bemutatkoztak és mindent értettem amit Ádám mondott. Nálunk ez igenis nagy mutatvány mert Ádám szeret telefonálás közben mutogatni is és mondandója gyakran csak akkor érthető ha ő maga is látható.

Hétvégén élveztük az egy gyerekes életet a boltba most nem kellett folyton azt lesni kitől mit kell elkobozni, nézelődhettem és senki nem akarta pont azt látni amit én is. Szóval nézelődtünk, találtunk keresztneves és vicces rendszámtáblákat. Most volt Ádámos, amit két évvel ezelőtt csak sok utánajárással sikerült külön rendelni, (bezzeg Hozéármándó volt kilóra) Miki és Maja egy darab se de volt helyettük Királylány és Fék nélkül, kicsi tank Mikinek. :-))

Gyerekszáj:
Tegnap valahogy szóba került a csajozás, nem ritka téma. A fiúk rögtön ráálltak:
- Megyü tajoziiiiiiii! Jójesz!!!!! (jó lesz)
- Ha anya elenged. - mondja apa.
- Ana mehete tajozi?
- Igen, Ádám mehetsz.
- Éni mehete tajozi?
- Igen, Miki te is mehetsz.
- Apa is jöhe?
- Nem, apa nem mehet.
- Apa jó visekedsz és tei jöhetsz. (jól viselkedsz, és te is jöhetsz)

Csörög a telefon, befejezem a beszélgetést, két reménykedő szempár néz rám:
- Jö Edi?
Ha Edit jön, ki szoktuk nyitni a sorompót, ők nyomhatják a távirányítót.

Maja elindult az emberi koszton élés felé. Tegnap megkóstolta a barackot.
Már megint rám adták ezt az izét.
Ez mi? Szerinted megeszem?
Mondtam, hogy nem kell.
Aztán apa próbálkozott és tőle elfogadott pár nyalásnyit. Egyenlőre a barack nem lesz kedvenc. Ma épp csak a pár csepp levet volt hajlandó lenyelni.
Miki vállalta a maradék hasznosítását.
A tejpéppel viszont remekül haladunk, ma már a dobozon javasolt adag 1/3-át megette és még lelkes is volt hozzá kis túlzással falta. Nyúlkált a kanálért és két falat között bekapta a lábujját vagy a kezét, ami előbb odaért. Miki ismét jelentkezett konyhamalacnak de Királylány megette az összeset amit elkészítettem.

Ma nagy hajnyíró nap volt. Már reggel elkezdtem előkészíteni a programot, hogy Mikinek legyen ideje felkészülni. Lelkes volt, önként jelentkezett elsőnek, aztán a kádban vége lett a bátorságának, a radiátorról úgy kellett lefejtem közben ordítani kezdett és ez így is maradt a törölközésig. Legközelebb titkolni fogom a merényletet ameddig csak lehet, hátha akkor megússzuk a hisztit.
Előtte
Utána
Ő pedig az unokaöcsém, érkezése karácsonyra várható.

Asszem negatív rekordot döntöttem röpke 1,5 óra alatt sikerült is befejeznem. Mentségemre közben Majához rohangáltam, az alvás még mindig nem tartozik kedvenc időtöltései közé. Vasárnap éjjel minden alvással töltött óra után 1,5 órát ébren töltött, így én is. Reggel fél 4-kor az a bizonyos pálinkás kenyér már nem is tűnt olyan borzalmas ötletnek. Neeeem, természetesen nem tettem meg. Pár napja bojkotálja az esti lefekvést is, helyette 1-1,5 órát bulizik és picit sem álmos. Vagy elalszik szépen a szokott időben de mikor a fiúk mennek aludni felébred és akkor kezdődik a buli. Ez ma 8-kor kezdődött és negyed 10-kor már hajlandó volt visszaaludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése