2011. július 18., hétfő

2011.07.18./2.


A pasik ma leléptek messzi mamához, mi maradtunk csak csajok. Intézkedni kellett a MÁK-nál itt az ügyintézőket nem teljesítmény alapján bérezik, most sem kapkodták el a dolgukat. Viszont pont szerencsém volt röpke 15 perc alatt megszereztem az igazolást.
Utána elmentünk az ékszerészhez és kilövettem Maja fülét. A bácsit győzködni kellett, hogy ha már itt vagyunk akkor csinálja meg. Nagyon nem akarta de én győztem. Borzalmas volt, hogy nekem kellett lefogni* és mivel két füle van dupláztunk is. Nagyon sírt. A kínzás után rögtön befújtam egy kis aloéval, sok előnyös tulajdonsága mellett enyhe fájdalom csillapító is, kicsit ivott és már meg is nyugodott. Nagyon csinos lett! Eddig is ő volt a földkerekség legszebb lánya, szűkebb birodalmunkban mindenképp, de most igazán csajos lett.
Sajnos itthon vettem észre, hogy nem szimmetrikus, felhívtam az ékszerészt, azt mondta vegyem ki, pár hét múlva menjünk vissza akkor visszalövi. Megcsinálja ingyen, csak szóljak, hogy megbeszéltük. Ezt nagyon reméltem.
*Ha nem nekem kellett volna lefogni azt valószínűleg még rosszabbul viseltem volna.

A fiúk estére értek haza, nekik is nagyon tetszett Maja fülbevalója, Ádám is szeretne, Villám McQueenest. :-D Még egy kicsit érleljük a dolgot és ha 5 év múlva még mindig akar fülbevalót akkor lesz neki is. Inkább én viszem el szakemberhez, minthogy titokba csináltassa meg valami hentessel.

Jól érezték magukat a mamánál, medencéztek, szaladgáltak, barackot ettek. Egy vödörnyit hoztak is haza, majd keresek valami barackos receptet. A vödröt pedig visszaküldjük hátha betétes. :-DDDDD

Kedvenc kukac
Nagy munkában
Nem talált több szirénásat.
Miki úgy csinál mintha biciklizne.
Box utca
Kicsi huszár
Nehéz az élet!
Ugrálás
Címlapfotó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése