2011. július 30., szombat

2011.07.30./2.

Elfelejtettem eldicsekedni, hogy nagyon finom lett a lekvárom még nem olyan mint messzi mamáé de első próbálkozásra kifejezetten jól sikerült. A próba adagot uzsonnára tálaltam fel a fiúknak és aznap este vacsorára is azt kértek. El is fogyott. :-)

Kipróbáltam új recepteket is az egyik ez a pite Ádám csak Miki maradékából volt hajlandó kihalászni a húst és a tésztát, a brokkolira még csak rá se nézett. Pedig a brokkolikrém levest szereti. Apa hősiesen megvett egy egész szeletnyit brokkolisan a többiről lepiszkálta. Nekem tetszett a recept, érdemes kicsit testre szabni.
A másik kísérletem szintén egy pite bár itthon óvatosan csak angol rakott krumpliként vezettem fel. Szerintem ettől a Temze még nem folyik visszafelé legalábbis a híradóban nem mondtak ilyet. Az eredmény ismét vegyes, apa oda volt érte, Ádámnak is ízlett, nekem nagyon nem passzolt össze ez a bolonyai szósz ízű ragu a főtt krumplival. Pillanatnyilag nem is tudom akarok-e vele foglalkozni, mert ha krumplit tésztával helyettesítem az már majdnem pizza lesz, vagy rakott bolonyai, rizzsel sem hangzik csábítónak. Ha a húst veszem ki belőle akkor pedig marad a tepsis krumpli. Ezek igen régóta szerepelnek a családi menübe.

Tegnap óta csak egyetlen gyereket kell este fürdetni, olyan furcsán hamar megvagyunk vele. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése