2011. július 21., csütörtök

2011.07.21.

Mikit kölcsön adtuk anyunak, annnnyira sietett reggel, puszit is alig akart adni, pontosabban ő nem adott csak tartotta az arcát. Kicsi tank nélkül furán csendes napunk volt. Maja aludt, Ádám játszott, nagyobb rumlit csinált mintha ketten vannak de el is pakolt mindent. Délután pedig megtanítottam magyar kártyával piroskázni és egy másik játékra aminek a nevére nem emlékszem csak, hogy színre színt kell rakni (a számos részt még kihagytuk).

Délután anyagbeszerző körúton voltunk egy forgalmas kereszteződésben vártuk a zöldet. A mellettünk elsuhanó egyik autóból két fiatal srác úgy bámult rám, mint lánykoromba ha miniszoknyába közlekedtem. Szinte dudorodott a szélvédő úgy rátapadtak. Mi lehetett ennyire érdekes? Most csak két gyerekkel voltam, Maja a hasamra kötve ahogy mindig, Ádám fogta a kezem. Ja és hosszú farmer volt rajtam, a lábaim még nem alkalmasak a mutogatásra.

A nap eseménye: Maja kúszik! Pár napja már próbálkozik a mutatvánnyal de ma kiderült, hogy csak megfelelő motiváció kérdése a dolog pl: egy szőnyegen hagyott kulcs, kártya, kocka. Aztán egy óra múlva már arra is rájött, hogy pusztán az önálló haladás is szórakoztató. Megpróbáltam videót készíteni róla de még nem elég kameraérzékeny a csaj. Azért pillanatokra látszik a lényeg. Ha a blogger megengedi akkor föl is fogom tölteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése