2011. július 25., hétfő

2011.07.25.

Ma van Miki szülinapja, már 3 éves, öregszik. :-DDDDDD Tegnap volt a hivatalos zsúr.
Miki vanilia tortát kért. Megkérdeztem mit szeretne rá, mintára gondoltam, de ő lazán csokit kért. Gondoltam nem pörgöm túl a dolgot a piskótát megtöltöttem vanilia krémmel és megszórtam durvára vágott étcsokival. A tetejét is azzal díszítettem. Sikere volt.
Szombaton készítettem, türelmetlen pillantások kereszttüzében. Nagyjából az egész napunk a "miko eszü hüti?" jegyében telt. Én estére már sikítani szerettem volna a 10.387.412. kérdéstől, pedig isten bizony az első pár ezernél még türelmesen válaszoltam, újra és újra elmondtam, hogy holnap ha a jönnek a vendégek, akkor eljön a kánaán lesz süti, habzsi-dőzsi, tejben-vajban, fűvel-fával de még a csillagokat is lehozom az égről (ez könnyebb feladat lett volna) csak szálljunk már le a témáról.

Idén megkértük a családot, hogy a szokásos játékdömping helyett szeretnénk Mikinek egy igazi vagány ágynemű garnitúrát. Az összefogás olyan jól sikerült, hogy még az ovis ágyneműje is belefért a keretbe.
Itt még csomagba.
Kibontva. Igen, állandó kedvencünk Villám McQueen vigyorog rajta. Izé, Miki vigyorog a kis piros autón. :-)
Az ovis szett, szerényen Tom és Jerrys, ezt Miki választotta a netről.
És egy ráadás ajándék mama ötlete és a másodikosok közreműködésével: egy autópálya. Nagy siker volt. Most gőz erővel keresünk valami megoldást amivel vízhatlanná lehet tenni, mert Maja is elindult felfedezni és ez egy kicsit megviselte a festést. Maja pedig szép piros és zöld színekben játszott pillanatok alatt. Alapos volt olyan lett a nyelve, az arca, a keze, a combja és a sípcsontja is.
Ez pedig egy másik süti. Nem igazi mert nem kell sütni, ezeket szoktam elrontani, de most sikerélmény volt. A tejszínhab felverése nem bonyolult feladat de nekem igazi mumus. Életemben most sikerült először tökéletesen. A süti is jó lett, bár még némi testreszabásra szorul. Az eredeti recept ITT.
A zsúr kínálatához tartozott még egy adag hókristály de azzal csaltam mert még a múlt hétvégéről maradt a fagyasztóba, csak optimális hőmérsékletűre olvasztottam.

1 megjegyzés: