2011. július 19., kedd

2011.07.19.

A fiúk tegnap jól elfáradtak ki is maradt a szokásos cirkusz alvás előtt senkinek nem kellett pisilni, senki nem volt szomjas takarodó után tizenötödször. Reggel igencsak váratlanul ért, hogy Miki 6 előtt már az ágyamnál állt. Alig bírta nyitva tartani a szemét, magam mellé vettem, bíztatóan szuszogott de nem aludt el. Tíz perc múlva még mindig kómás fejjel reggelit kezdett követelni. Nem sokkal később a többiek is fölébredtek.
Reggeli után felkerekedtünk és megcéloztuk a játszót. Teljes békében és egyetértésben csépelték egymást a homokba, Maja a zsebemben lázadozott, alig fél óra múlva elindultunk haza. Miki tolta a traktort a járdán elakadt a szélében és átröpült rajta. Vérző orral, ordítva jöttünk föl a lépcsőházba Mikit beraktam a fürdőbe, elszaladtam Maját kivenni a zsebemből. Közben Miki visítozott a fürdőbe:
- Pisiniiiiiiiiii keeeeeee!
Még időben visszaértem segítettem ráülni de így is sikerült beteríteni az alsóját. Leszedtem róla a ruhát, beraktam a kádba. Hideg vízzel lemostam az orrát, közben vettem észre, hogy a homloka közepén egy tojásnyi dudor növekszik. Lemostam a kezét-lábát, bekentem a sebet aloéval, egy törölközőbe csavarva leültettem a szőnyegre, kotortam a frigóból valami fagyasztott cuccot és azzal kezdtem lapogatni a szarvát. Közben Ádám folyamatosan a lábam alatt pörgött, talált egy autót a homokozóba és azt akarta lemosni, neki az volt fontosabb és még Maja is ordítani kezdett az ágyában. Mikor végre Miki kezdett megnyugodni, lemostam Ádámot is autóstul.
Mikor mindenki megnyugodott kiengedtem őket az erkélyre fürdeni. Én nekiálltam babot fejteni, majd szépen sorban csatlakoztak. Tetszett nekik és egészen ügyesen szedegették ki a szemeket. A héját kellett csak kibontanom azzal nem boldogultak. Valahol azt olvastam, hogy a házimunka a legjobb készségfejlesztő játék. Ők fejlődtek én pedig élveztem a gyerekmunkát. (csúnyagonosz milyenanyaazilyen :-DDDD)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése