2011. július 11., hétfő

2011.07.11.

Jégkrémet ettünk:
Csokis vigyor
"No foto please!"

Tegnap pizzát sütöttem. Szeretem a kihívásokat, természetes, hogy hőségriadóba jut eszembe befűteni a lakást. Lelkes pihésekkel a sarkamba álltam neki, kaptam az alkalmon és befogtam őket. Miki dinsztelte a hagymát, Ádám sajtot reszelt, közben a fele rejtélyes módon eltűnt, sőt egyszer a tálat is sikerült levernie az asztalról és a fél nappalit beterítette a tartalmával. Miki segített kikenni a tepsiket, két kézzel könyékig. Apa a sajtos jelenetnél majdnem agyvérzést kapott, be is ígérte a gyereknek, hogy soha többet nem reszelhet sajtot. Pedig de. Ha nem gyakorolhat a büdös életben nem tanulja meg.
A pizza végül is elkészült, mindenkinek ízlett, nem is fáztunk közben. :-DDDD

Szoptatás plussz két gyerekkel
A szoptatás általában csendes, békés tevékenység kettesben a babával. Na de nem abban a családban ahol nagy tesók is vannak. Kicsi csenget, hogy üres a tank. Anyu nyugtázza, hogy a nagyok kb békében autóznak. Gyermek csatlakozik, eszik még mindig béke van. Ekkor az egyik fölpattan és elvonul kakilni, sarkában a másikkal. Berendezkednek a fürdőbe, csoportos kakilás van. Reménykedem, hogy kitart amíg befejezzük de nem. Gyors popsitörlés, kézmosás, visszatelepszünk. Miki is ölembe ül, ismét béke van, már legalább 2 perce és ekkor csörög a telefon. áááááááááááááá Általában ilyenkor szoktak rettentő fontos ajánlatokkal megtalálni, pl: kétszemélyes akciós utazás, szépség/egészség nap a város másik végében, gyerekmegőrzés nincs, azt oldjam meg, örömmel értesítenek, hogy nyertem egy vízszűrő kancsót és meghívnak ebédre másnap 9-re(!) ott fogják átadni (feltéve ha veszek még valamit), piackutatás, lakossági felmérés...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése