2011. július 20., szerda

2011.07.20.

Apa a héten végre délelőttös. Hosszú volt az elmúlt 3 hét délutános műszak. Fürdetni ugyan megtanultam, már simán lezavarom fél óra alatt, a 3 gyerek megfürödve, vacsorázva hallgatja az esti mesét (na jó egyszer kimaradt a fogmosás, elfelejtettem). De baromi hosszú a délután, főleg, hogy csak 5 után lehetett kint megmaradni. Délután az erkélyt sem lehet használni mert ahogy nyitom az ajtót belök a meleg. Komolyan olyan mintha a sütőt nyitnám ki!
Múlt héten Miki pár napig egyedül (oké Majával de ő még más jellegű társaság) volt itthon és esküszöm nehezebb vele egyedül, mintha ketten vannak. Miki olyan szinten unatkozik és nem találja a helyét, hogy hihetetlen! Amíg Majával vagyok, főzni próbálok ő szétszedi a lakást (szó szerint) vagy Maját macerálja. A Leány már az utazó ágyban sincs biztonságban, mert Miki pont ott lép föl az ágyra ahol Maja leskelődik kifelé. Egyszer csak a kilátásba bele tolja a lábát godzilla-Miki és csimpaszkodik az ágy szélén. Én őszülök. Féltem a gyereket mert Miki lába milliméterekkel van az orrától, félek fölborítja az ágyat Majástul, és félek mert az ágyat kölcsön kaptuk, szeretném épségben visszaadni. Ha Maja kint heverészik a szőnyegen (nagyon szeret) a játszószőnyeget nem merem kiszedni neki díszletnek mert Miki a fejére borítja, szétcincálja. Így is folyamatosan Maja közelében settenkedik, ráül, az arcába mászik (szó szerint) és a szájába dugdos mindent ami a kezébe kerül. Ma egy műanyag habverőt, repülőt, kisautót és az ujját is.
Pár napja vettem észre, hogy a főleg etetőszéknek használt babahordozóban Maja szívesen ücsörög, nézelődik, nem sokat csak 10 percet de pár hónapja még a látványától is ordítani kezdett. Viszont csak akkor hagyhatom benne ha ott ülök mellette és két kézzel kapaszkodom a kosárba, különben Miki "hintáztatás" címszóval simán kiborítja.

Tegnap délután elengedtek EGYEDÜL a boltba. Semmi extra csak egy közepes méretű bevásárlás de olyan jó volt közben hallani a gondolataim és főleg azt venni ami föl van írva! Hazafelé a vállam is megveregettem mert sikerült kitalálom 3-4 napi menüt és be is vásároltam hozzá.

A mai napom 5-kor Majával kezdődött aki váratlan gyorsasággal fél 6-kor már vissza is aludt, kicsúsztam alóla én is elfeküdtem pár perc múlva tiltakozni kezdett, majd a hasamon szinte azonnal elaludt de ezzel egy időben megélénkült a gyerekszoba és Miki jelent meg az ajtóban:
- Kéek jeggeji!
- Neked is jó reggelt! - Maja szeme kipattant, Miki arca felderült és már mászott is be mellém a Leányt szórakoztatni (kishiján ráfeküdt). Ádám is megjelent ő is betelepedett az ágyba és még fél órát sikerült így lustizni. Aztán negyed 7-kor a fiúk elunták és szaladgálni kezdtek a nappaliba. Gyorsan kiosztottam a reggelit ezzel egy időre megvolt a program de utána folytatták a futkosást, dübörgést. Aztán elvonultak a gyerekszobába és hallom verik a falat. Maja ágyát kihúzták a szoba közepe felé és mögötte rugdosták a falat. Itt elszakadt a cérnám és mindkettőt bevágtam a hideg zuhany alá, pizsamástul.
Később elmentek fogat mosni, arra léptem be, hogy Ádám a fogkeféjével az arcát habozza:
- É bootvákozo!
- Éis! - mondja Miki. Annyira nem voltam oda az ötletért de nem visítoztak és nem dübörögtek. Az arcuk mosható. :-) Mire kész lettek készítettem nekik répát az asztalra, Ádám elviharzott és befalta Mikiét is. Összeszidtam és Miki kapott egy nagyobb répát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése