2011. július 14., csütörtök

2011.07.14.

Kedd óta csak két gyerekem van, Ádám a mamánál nyaral. Miki is nagyon szeretett volna menni. Kedden délután iszonyúan unatkozott, forgószélként közlekedett a lakásban és csupa tiltott dolgot művelt. Már nem is számoltam, hányszor zavartam le a konyhapultról, az ablakpárkányról, a karnisról, a csillárról. Pedig igazán igyekeztem lekötni, kapott a kádba vizet, néhány játékot és beraktam (izé, viharzott magától) pancsolni. A kádban is maradt víz, szomszéd bácsi (még) nem jelezte, hogy leázott volna a garázsa. De az én egy szem legkisebb fiam 20 perc múlva elunta és önként kijött. Délután sétálni mentünk, azt sem élvezte annyira mintha Ádám is velünk van. A játszótéren viszont egész jól feltalálta magát, ezen meglepődtem.
Tegnap már jobb volt. Mondtam neki, hogy most ő a legnagyobb fiam és ez módfelett tetszett neki. A pultról is csak egyszer kellett lezavarnom, igaz előtte a sótartó tartalmát szétszórta rajta. Ezenkívül olvasgattak Majával, jött-ment, játszott. Büdikutyát vitte el aludni az ágyába (először a kisággyal próbálkozott de azt nem engedtem), majd bevonult a mi szobánkba és sírást imitált.
- Hi kuha! (sír kutya) - és ment fölvenni, megvigasztalni, aztán ráparancsolt, hogy alvás van. :-)
Délután ismét a játszón voltunk (hol máshol?) Miki simán feltalálta magát 2 egész órán keresztül. Talált a homokba egy aszfalt krétát, a mászókát kezdte összerajzolni, mikor átirányítottam a beton falhoz. Nagyon tetszett neki! Bevásárlólistát kellett diktálnom és ő gondosan feljegyzett mindent.
Most teljesen új társaság volt a játszón, ők nem piknikeztek, mindenki békében elfoglalta magát és saját csemetéjét.

Tegnap éjfélkor vendégem volt. Mintha egy teljesen másik helyről rángattak volna el, úgy riadtam föl. Miki állt az ágyam mellett és vizet kért. Én akkor még nem voltam képben, ezért rögtön a nadrágját tapogattam, száraz.
- Ne izet kéek! (vizet kérek) - kimentünk a konyhába majd vissza aludni. Majdnem visszaaludtam mikor Maja csengetett. Aztán fél óra múlva már megint majdnem elaludtam mikor visszahívott. Aztán reggel fél 5-ig csöndben volt majd 6 körül aludt vissza a hasamon. Óvatosan kicsúsztam alóla én is elaludtam, 7-kor Miki állt az ágyamnál ismét. Gyorsan kitereltem a szobából, de nekem csak annyi erőm volt, hogy mint egy hófehérke bezuhanjak Miki ágyába. Azt hittem mellém telepszik de a nappaliba várta meg apát aki a boltba volt reggeliért.

Maja tegnap a délután nagy részét olvasással töltötte. A műanyag kaja reklám ellenére csupa hasznos, egészség tippek voltak benne. Az újság valószínűleg száraz lehetett mert utána elfogadott pár falat barackot. Nem nagy evő. Max 3-4 kanál almát/barackot fogad el, az esti tejpépből is csak alig 2 evőkanálnyit eszik de azt legalább szívesen. Igyekszem megszokni Királylány ritmusát, a fiúk a 3. hozzátáplálós naptól kezdve szinte bármit és hatalmas mennyiségben ettek.

Ma apa előkotorta a versenypályát. Maja is nagyon érdeklődött.
Segített összerakni.
Na jó, csak szurkolt de azt nagyon lelkesen.
Aztán kiválóan alakította a box cica szerepét. :-DDD Mondanom se kell, Miki milyen lelkes volt. Ettől függetlenül, mintha apa élvezte volna a legjobban a programot.
Ezt a könyöklést pár hete gyakorolja, most sikerült megörökíteni.
Miki-(maxi)pocak
Rájött mit fotózok és gyorsan behúzta. :-)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése