2010. november 26., péntek

2010.11.26./2.

Ma ismét hallásvizsgálaton voltunk. Ez alakalommal nem tévedtünk el. Pontosabban múltkor sem tévedtünk el csak mi rögtön az audiológián a műszeres vizsgálattal kezdtünk pedig először a dokinénihez kellett volna menni fül-orr vizsgálatra. A telefonban ezt nekem senki nem mondta, így lényegében megspóroltunk egy utat és egy vizsgálatot :-)
Ádám most nagyon ügyesen teljesítette a feladatokat, a hátérzaj (gyerek sírás a folyosón, telefoncsörgés) ellenére a suttogást is meghallotta. Utána mentünk a műszeres vizsgálatra, most már ott is tudta mit várnak tőle, nagyon ügyesen mutogatott, hamar kész lettünk. A gyerek hallása jó. Ezt én eddig is tudtam de már van róla papírom is.
Pont jó ütemben érkeztünk az első vizsgálatnál másodikak voltunk, a műszeresen egyetlenek, utána pedig a pocakom miatt soron kívül fogadtak. Pedig addigra már szépen gyűlt a nép.

Tegnap macskát műtöttem. Nem Leót! Miki plüss cicája hagyta el az orrát. Nagyon utálok varrni, nem is tudok de azért valahogy sikerült összebökdösni. A tulajdonos elégedett volt a művel.

Délután az oviban adventi készülődés volt, már hónap elején jelentkeztünk és hétfőn szóltam is, hogy bár Ádám betegszabin van péntek délután a programon szeretnénk részt venni. Nagyon klassz program volt! Ragasztottunk tészta angyalt, ezt otthagytuk aranyozásra, majd hétfőn hazahozzuk. Díszítettünk mézes kalácsot, ezek hazafelé "véletlenül" elfogytak. Készítettünk mézeskalács házat, ez a program főleg nekem tetszett. Az előre elkészített lapokat karamellel ragasztottuk össze, Ádám segített a helyén tartani az elemeket amíg megköt. Utána a díszítést rábíztam volna de csak kicsit maszatolta össze a tetejét és elvesztette az érdeklődését. Én lelkesen befejeztem :-) Valamint készítettünk csuhé babát, amíg én azt raktam össze Ádám készített egy szaloncukrot. Szerencsére még az eső előtt hazaértünk. Assssszem gutaütést kapok ha a gyönyörű házikóm elázott volna hazáig.

A szebbet az óvónéni készítette :-)

És itt a remekművem! Nem vagyok kreatív alkat így ez nagy sikerélmény nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése