2010. november 23., kedd

2010.11.23.

Mai aranyköpések

Ádám észreveszi, hogy apa égve hagyta a villanyt a fürdőszobába, a nappali közepén állva reklamál.
- Ádám te is odamehetsz lekapcsolni.
- Te hótá!!!! (voltál)

Apa valamin álmodozik, kérdezem tőle:
- Hány éves vagy herceg?
- Kettő! - vágja rá Miki aki az ölében ücsörgött.

Képzeljétek ma Miki állt elém:
- Gyumázu. (gyurmázzunk)
Próba szerencse alapon készítettem egy kis sógyurmát, megtaláltuk Ádám sodrófáját (csoda történt és szépen megosztoztak rajta) és előkotortam a sütikiszúrókat. Egy órán keresztül játszottak vele. Alig hittem a szememnek, már nem is tudom mikor sikerült ennyi időt egy valamivel tölteniük.

Tegnap elfelejtettem a lényeget (említettem már, hogy szétszórt vagyok?) a fiúk jól érezték magukat a dédimamánál, azt mondták mennek máskor is. A dédimamával aludtak mind a ketten, szépen ebédeltek, ebéd után szundiztak, még Ádám is (itthon nem szokott aludni). Dédimama is nagyon örült a fiúknak, ő is azt mondta elvállalja a csapatot máskor is.

Már nem megy a földön ücsörgés. Ma délután a székre telepedtem, természetesen jöttek a fiúk is de így egyszerre csak az egyik fér az ölembe. Egy darabig sikerült megosztozni, aztán már nem voltam olyan érdekes, majd Miki kb egy órát azzal töltött, hogy föl-le kéretőzött de ezt folyamatosan amint a feneke a combomon volt már irány lefelé, a talpa érintette a padlót, vissza föl. Eluntam visszatelepedtem a szőnyegre fél óra múlva kő kemény lett hasam. Most mit csináljak, mégsem ácsoroghatok a nappali közepén egész délután?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése