2010. november 20., szombat

2010.11.20.

Képzeljétek a dédimama elkunyizta a fiaim. Apukám reggel jött értük azóta tök csönd van a házban, már már túl nagy csönd. Mikit kicsit nehezen engedtem mert ma reggel folyamatosan köhögött de láztalan és jókedvű volt. Ráadásul 3 hete folyamatosan a dédihez akar menni, egész héten ezt a napot várta. Elküldtem a gyógyszereket, mamának mindent elmondtam, ő így is bevállalta. A lelkére kötöttem ha bármi van, hozzák haza őket.
Nagy pihenést terveztem mára de végül is apával kettesben (emberemlékezet óta nem volt ilyen) besétáltunk a városba és megvettük a fiúk karácsonyi ajándékát. Szépen nyugisan körülnéztünk, nem siettünk, nem rohantunk, nem várt itthon senki csak Leó. Olyan jó volt és nagyon furcsa. A délutánunk is csendesen telt én filmet néztem, közben összedobtam egy tortát. Élveztem, hogy nem kell rohannom, ha lerakom a kanalat ugyanott megtalálom. A forró edényt nem kell dugdosnom. A torta szép lett, a többi holnap kiderül.

1 megjegyzés:

  1. Rég jártunk erre,de azért itt vagyunk.
    A cikk amit olvastál,ehez hozzá sem tudok szólni.....
    Gyerkőcöknek jobbulást!!!
    És írigykedem hogy kettesbe voltatok apával,és nem kellett száz felé figyelned,és minden után kapkodnod.Na puszi:Beus

    VálaszTörlés