2012. március 29., csütörtök

2012.03.29.

Ma végre bejutottam a városba a gyerek nélkül intézendők után szaladgálni. Új alternatívaként nagyon szeretnék a buszpályaudvaron ücsörögni az információs tábla alatt. Akár holnaptól tudok olyan felvilágosítást adni amit én kaptam. Merészen érdeklődtem a nagycsaládos kedvezményről, pontosabban a részletekre lettem volna kíváncsi ne a buszon jegyvásárláskor derüljön ki, hogy nincs nálam valami aminek kéne. A hölgy simán hülyének nézett mért zaklatom ilyesmivel a munkaidejében, összevissza hadovált a százalékokról és a személyekről. Egyetlen dolgot értettem, hogy 3 saját gyerek esetén jár (ezt eddig is tudtam). Aztán voltam olyan pofátlan és megkérdeztem milyen irattal tudom igazolni a buszvezetőnek, hogy tényleg az én gyerekeim. Újabb zavart öööö-zés következett. Segíteni próbáltam, felajánlottam a TAJ kártyát és az anyakönyvi kivonatot nem sikerült egyértelmű választ kicsikarnom, csak annyit mondott ezt régen beírták a személyibe. Ja, még valamikor a múlt században a kettővel ezelőtti típusú személyibe. Az anyukámnak is volt olyan ha jól emlékszem 10 éves koromban láttam utoljára. A saját plasztik kártyámra rajzoljam rá felmelegített tűvel???
A munkanélkülibe is jelenésem volt. Gondoltam ha már úgyis be kell mennem, megkérdezem milyen állást tudnak ajánlani, mégis csak közvetítők. Az első ügyintéző nagyon kedvesen átirányított a kollégához mert ő ebben nem tudott segíteni. A kolléga javasolta a hirdető táblát és megemlítette, hogy van ügyintéző is. A tábla után gondoltam szerencsét próbálok az ügyintézővel, nekem 4-órás munka kell hátha többet tud mint a tábla. Nem tudott. A hatás kedvéért kicsit pötyögött a gépén, javasolta, hogy nézek körbe a neten, az önéletrajzomat máris küldhetem a megfelelő helyekre. Hurrá! Ez a módszer már 3 évvel ezelőtt sem működött. Megszámolni sem akarom hány önéletrajzot küldtem el, hány közvetítőbe jelentkeztem 95%-ban visszajelzést sem kaptam. Most komolyan ha a munkanékülibe nem tudnak segíteni akkor hol?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése