2012. március 23., péntek

2012.03.23.

Holnap végre óraátállítás!!! Eddigi tapasztalatok szerint ilyenkor megszűnik a korán kelés az ébredés áttolódik 6 és 7 óra közé. Remélem most is így lesz. Aztán jó lenne ha a őszi átállítás közkívánatomra elmaradna. (sóhaj)

Miki tegnap földagadt szájjal rohant elém az ovi udvarán. Magyarázatként csak annyit mondott, hogy elesett a betonon. Ezt igazából sejtettem. Ádám még a motort emelgette. Itthon némi közelharc után jegeltük sokkal jobb nem lett. Aztán este 1,5 óra alvás után visítva ébredt, természetesen Maja is fölébredt, Mikit kutyástul fölkaptam és beraktam az ágyunkba. Pár perc múlva Maja is visszaaludt. Mikit nem mertem visszavinni, féltem, hogy Maja fölébred ha mégsem akkor Miki kezd visítani fél óra múlva. Nem tudta rendesen az ujját a szájába venni ez volt minden bajunk forrása. Így kismókus a vendégünk maradt. Éjjel arra ébredtem, hogy keresztbe fekszik az ágyon és a lába a vesémben van. Apa valahol a túloldalon de inkább a falon matricaként heverészett. De szeretnék még egy szobát!
Reggel Miki szája még mindig dagadt volt. Az oviban megtudtam, hogy valóban motorbalesete volt de csak a motort fejelte le nem a betont.

Tegnap víz világnapja rendezvény volt az oviban. Sajnos Ádámnak pont hazafelé volt mesélhetnékje és a mellettünk hazafelé száguldó forgalomtól alig hallottam valamit. Itthon hiába kérdezgettem már nem mondott semmi használhatót. Amit összekapartam valami hajó verseny volt ma hazahozták a papírhajókat amit ők hajtogattak (szerintem csak felügyelték), elmentek egy tóhoz és el kell zárni a csapot. Bezzeg én hiába mondogatom évek óta.

Ma nagy hajvágós nap volt. Ádámnak csak megigazítottam, nekem tetszik, büszke vagyok magamra. Mikivel szokás szerint birkóztunk közbe. Pedig olyan jó lenne ha már elhagynánk ezt a hisztit. Megígértem neki ha majd végre cirkusz nélkül hagyja a hajvágást csinálok neki kommandós frizurát. Lelkesen bólogatott (mint mindig) és mire újra hajnyírás megint elfelejti. Na mindegy, már csak 10-15 év és ez is elmúlik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése