2012. március 22., csütörtök

2012.03.22.

Tegnap elfelejtettem mondani, hogy Mikinek névnapja volt azért kapta a tortát és tőlünk egy "vijjámmekííí" táskát. Az ovis ünneplés pedig a szülinapja helyett járt. Ő nyári gyerek, akkor nem megy oviba, így a névnapján kapta a felhajtást. A névnapja pedig azért most van mert dec. 6. a télapó nap. Az utónév könyv több másik lehetőséget is ajánlott nekem ez a márciusi tetszett, olyan igazi tavasz hozó az én Mikim a Benedekekkel együtt ünnepel és szorgosan hozza a meleget.

Nagyon jó, hogy végre süt a nap, jó idő van a szél ibolya illatú, amerre nézek tavaszi virágok nyílnak (kivéve az erkélyünkön :-(). Délután összecsomagoltam Maját bepakoltam a kocsiba és egy nagyot sétáltunk csak mi ketten. Jó volt.
Közben fejben összeraktam azt amiről már régóta szeretnék írni. A dolog nem új, sőt több mint egy éves de most jött meg az ihlet. A családi szerepekről van szó. Maja kicsit átrendezte de tényleg csak kicsit.
Ádám: az első és egyetlen legnagyobb fiam ez már így is marad ez az ő kiváltságos pozíciója ő mindenki kedvenc nagy tesója.
Miki: ő a kicsi fiam ezen Maja érkezése sem változtatott. Az az érzésem féltékenységi szempontból mindenki jól járt, hogy Maja lánynak született.
Maja: kezdi érteni és élvezni kiváltságos szerepét egy szem lányként, a szempilla rebegtetésben már most is nagyon jó. :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése