2012. március 8., csütörtök

2012.03.08.

Ma orvosnál voltunk. Eredetileg 15 hónapos oltásra készültem de csak ott derült ki, hogy elszámoltam Maja még csak 14 hónapos. Szóval jövő hónapban is megyünk. Ha már ott voltunk felírattam a szokásos recepteket és le is lett mérve a lány. Tőle szokatlan gyarapodást mutatott két hónap alatt hízott közel 60 dekát és nőtt 4 centit. A fejlődés görbéje az eddigiekhez képest meredeken emelkedni kezdett. Azért még mindig ő a családban a legapróbb. Megnéztem a fiúk adatait is (szeretem időnként megnézni, nosztalgiázni).
Ádám 14 hónaposan: 9,3kg és 75cm
Miki 14 hónaposan: 9,4kg és 76cm
Maja 14 hónaposan: 7,7kg és 73,5cm
Mindig is Miki volt az óriás bébi a csapatban, Maja pedig pöttöm lányka. Megjegyzem, mivel még mindig a hasamra kötözve közlekedünk nekem igazi áldás apró termete.
Ez ma Maja napja, még pár dolog róla.
Ma este egymás után többször is teljesen magabiztosan, egyedül elsétált 1,5-2 métert. Rettenetesen örült az új tudományának, remélem holnaptól komoly gyakorlásba fog és akkor a nyuszi hozhat neki cipőt.
Maja szereti a tarhonyát. Két hete tűnt fel, hogy a tarhonyás husit lelkesen nyelte, pontosabban a tarhonyát a husi hol lecsúszott hol nem. Ma ismét azt főztem, gyors ebéd kellett az orvos miatt, és ma is szépen lapátolta, néhány szem tarhonyát kicsórt a tányérból szétfötörte az asztalon majd egyesével összeszedegette.
A másik új tudomány a látványos szenvedés. Igazából annyira ez sem új, pár hete kísérletezik vele. Szóval van az úgy, hogy Királylánynak semmi sem jó csak nyüglődik ilyenkor lerakom, felveszem, sétálunk kézen fogva, karba ő közben ordít és mikor megunom leteszem a földre. Ő bánatos szemekkel ordít tovább ülésből óvatosan oldalra dől majd a hátára fordul mindezt úgy mint egy lassított felvétel. Majd háton fekve ordít tovább és folyamatosan figyel, hogy nézem-e az előadást. Ha fölveszem ordítva mászik ki a kezemből ha lerakom még jobban ordít. Ma a sokadiknál kínomban röhögni kezdtem, így álltam fölötte (nem merem otthagyni mert rendszerint valami kemény játék/bútor mellett kezd fetrengeni) erre ő is elröhögte magát. Pedig azt hittem a hiszti korszakig még van egy kis időm. (sóhaj)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése