2012. március 26., hétfő

2012.03.26.

Ma az utolsó néptánc foglalkozás egyben záró előadás volt. Az oktató azzal kezdte, hogy ő nem tanított be erre az alkalomra semmi különöset, szeretné megmutatni mivel foglalkoztak az elmúlt hónapokban. Nekem ez nagyon tetszett! Énekeltek, táncoltak, körjátékokat játszottak igazából nem is értettem mért néptánc foglalkozás. A néptáncról nekem egészen más jut eszembe de sokkal jobban örültem annak amit láttam. Ádám zenére, táncolt, mozgott, jól érezte magát, élvezte. Azt nagyon hamar megállapítottam, hogy a mozdulatok koordinálása terén kihívásokkal küzd (de hivatalosan sikerült) de figyelt és csinálta. Nekem pedig csak ez számít. Örülök, hogy beírattam. A végén azt mondta szeret táncolni és jövőre is szeretne.
Körjáték, Ádám mindig úgy helyezkedett, hogy ő legyen az oktató mellett.
Párban köröztek
Ez valami elkapós játék, Ádám volt a pásztor aki üldözte a héját.
Egérfogós, Ádám már a macskák között.
Ez egy mutogatós dinnyés dal.
A műsor után Ádám ezt adta ajándékba. Az üveget ő festette, forró csoki porral töltöttem meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése