2011. október 27., csütörtök

2011.10.27.

Raktam fel képeket IDE.

Miki még diétázik de jól van, tegnap kifejezetten virgonc volt és egész nap nem kakilt. Maja tegnap reggel óta láztalan, még ő is diétázik de jól van. Remélem a továbbiakban is így marad.

Tököt faragtunk. Már megint Amerika. Nekem tetszik a Mindenszentek vidám megünneplése. A tök legendája is tetszik, ami eredetileg ír. Valamint egyszer kutattam a neten és megtudtam, hogy kis hazánkban is régi szokás a tökfaragás (a linket most nem találom, aki nem hiszi járjon utána) a töktermő vidékeken, csak nincs olyan jó PR-ja mint az amerikainak. Gyönyörű magyar címeres faragott tökökről láttam képeket amik nem a narancssárga tökből készültek. Én is szoktam faragni (2009. 2010.) tököt, jó móka na. Nem fogom kihagyni csak azért mert amerikai.
Idén az oviba is faragtak tököt, Ádámé nagyon mókás lett, ha megyünk oviba lefényképezem. Eredetileg hétvégén akartam faragni családostul. Kedden szóltak az oviba a tök miatt és az enyémek már 3 hete az erkélyen vártak. Féltem ennyi idő alatt tönkre ment, ezért gyorsan kifaragtam az egyiket. Tökéletes állapotban volt, szerdán bátran vittem az oviba. Szerettem volna ha Miki nem marad le az eseményről de sajnos tegnap volt a faragás napja és a diéta miatt még nem mertem otthagyni. Így faragtunk itthon. Lelkesen kezdte, egyszer beleszúrta a kanalat, még egy kicsit nyüglődött, aztán más szórakozást keresett. A végeredménnyel elégedett vagyok és Ádám nagyon örült mikor hazaért. Az esti meggyújtás igazi só volt!
A próbatök ez volt a legkisebb, Majáról mintáztam neki még nincs foga. Ádám szóvá is tette, hogy mért nincs a töknek foga.
Itt már csapatban a középső Mikié az ő metszőfoga egy hasra eséskor találkozott a konyhakővel és lepattant. Remélem a képen is látszik.
És az esti premier. Ha Ádámét hazahozhatjuk azt is berakjuk a falkába.

Gyerekszáj:

Majának lázat mérek. Nem mindig tudom közben az órát lesni, beállítom a telefon időzítőjét. Lázmérő be és igyekszem elterelni a figyelmét, ne akarja kipiszkálni. A telefon jelez, Ádám ámul:
- Nem pipog a jázméjő!!! (nem csipog a lázmérő) - a modern kor gyermeke.

Maja az anyatej kúra mellé kapott egy kis főtt krumplit. Nem volt oda érte. Mikor elé raktam a tányért lelkesen belematatott és eszegetett belőle. Mivel az íze így sem változott hamar elvesztette az érdeklődését. Arckifejezése ezt jól tükrözi.
Maja tutyit kapott
Már ilyet is tud
Ádám ovis alkotásai
Csokit kaptam. Legalábbis a fedőneve ez volt. Ennek a márkának kóstoltam már más termékeit de ez a csoki valami borzalom volt. Az édes ízen kívül semmi más íze nem volt. Tény, hogy nekem az étcsoki a kedvencem, főleg 40-70% kakaótartalmúak de a Boci tejcsokit szeretem. Annak csoki íze van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése