2011. október 18., kedd

2011.10.18.

Miki hétfőn lázasan jött haza az oviból, nagyon elesett volt, megfürdettem, ágyba dugtam, kapott meleg teát, az ágyban meséltem neki. Nagyon tetszett kivételezett helyzete, hamar vissza is tért az életkedve. Vacsorázni nem volt hajlandó, egy adag lázcsillapítóval ment aludni. Éjjel többször is visítva ébredt, persze Maját is fölébresztette. Reggel nem volt láza csak bágyadt volt. Összeszedtem őket elkísértük Ádámot az oviba, Miki hazajött velem. Már itthon előre megbeszéltük, hogy ez lesz a program, nem is okozott fennakadást. Még nem volt olyan régen, amikor Miki minden nap hazajött velem.
Miki itthon is csak kókadozott, Postás Petet nézett, közben elaludt. Ébredés után egész jól ebédelt, borsólevest kért, természetesen azt főztem. Délután továbbra is csak Postás Petet akart nézni aminek igazából örültem. Ez egy értelmes mese és van benne egy nagyon jópofa macska. Lehet estére már a falat kapartam volna ha történetesen kisvakondot akar nézni. Magam sem értem, gyerekként szeretettem kisvakondot de most a világból ki tudnék futni tőle.
Később felkerekedtünk és elmentünk Ádámért. Magokból ragasztottak mintát egy kartonra, sajnáltam, hogy Miki erről lemaradt. A feladat nehézségi foka nulla és az ilyesmiben ügyesek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése