2011. október 4., kedd

2011.10.04.

Szolgálati közlemény: a szüreti tartozásomat pótoltam.

Pillanatképek szóban:
Reggel oviba készülünk, Mikinek segítek cipőt húzni, közben Maját magam mellé ültettem a szőnyegre. Nem tetszik neki, azt hitte a zsebbe ülés rész jön, nyafogni kezd. A két fiú egyszerre ugrik vigasztalni. Kis boszi rögtön elhallgatott, én pedig alig bírtam Miki lábát levadászni cipőhúzáshoz.
Közben elképzeltem (sokadszor) milyen csuda klassz lesz amikor a fiaim széles vállú szép szál daliák lesznek, Maja kicsit rebegteti a szempilláit és rögtön fölé magasodnak. Kitartó kérő kerestetik :-)))))

Hétvégére a mamám elkérte a fiaim, apát pedig egy bojler vízkőtelenítésre. Miki viszont krokodil könnyeket hullajtva haza akart jönni. Ádám kétségbeesett, azt hitte neki is haza kell jönni. A végeredménnyel majdnem mindenki elégedett volt:
- Ádám maradt, élvezte az osztatlan figyelmet
- Miki hazajött aminek először nagyon örült majd egész délután a papával akart játszóra menni, vagy legalább vissza a dédihez aztán kibékült velünk
- jó, hogy hazajött, csacsogásával megszínesítette a hétvégét
Saját szerzeményét egészen sokáig énekelte:
- Pinangó hecegő, pinangó hecegő ... (pillangó hercegnő) - Majáról szólt a dal.

És képekben:
Ádám alkotott az oviban.
A burkos gesztenyét is gondosan kidolgozta.
Maja élete első joghurtjával. Ezt nem köpködte ki. :-DDD
Bábszínház
Egy tál Miki, a nyelve nem fért be a tálba.
Godzilla megtámadja a parkolóházat.
Erősen küzd és kapaszkodik.
Végül elfoglalja a felső emeletet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése