2011. október 21., péntek

2011.10.21.

Miki szerdán jól megijesztett. A délutáni alvásból iszonyú sírással ébredt alig akart megnyugodni, hol az ölemben zokogott, hol csak ernyedten heverészett. Nagyjából egy órán keresztül ez volt a program. Ádámért csak úgy tudtam elmenni, hogy anyu közben itthon vigyázott a kicsikre. Esélytelen volt így magammal hurcolnom. Elviharzottam az oviba, fölkaptam Ádámot úgy ahogy volt, jácccós ruhába és rohantunk haza. Szegény gyerek szinte végig futott mellettem, 20 percen belül meg is fordultam. Alap esetben ez 1 órás program. Mire hazaértünk Miki magához tért és széles mosollyal fogadott. Almás pitét is bírt enni amiről egy órával korábban hallani sem akart. És a délután hátralevő részében is vígan macerálta Ádámot.
Estére megint fölment a láza és tegnap reggel ismét folyamatos köhögéssel ébredt. Majával tanácsadásra voltunk hivatalosak, Mikit is elvittem megmutatni. Olyan nagy baj nincs, a tüdeje tiszta, jövő héten mehet oviba.
Majával is minden rendben apró termetéhez mérten ismét aprót hízott, két hónap alatt 23dkg-t, most 6,7kg és 67cm.
Hazafelé meglátogattuk a dédit, aki palacsintával várt minket. Itthon pedig mindenkit ágyba dugtam aludni.
Dokinéni szokás szerint kézrátétellel gyógyított, mióta ott jártunk Miki köhögése sokat javult, és tegnap estére már nem lázasodott be. Éjjel még fölvisít de reggel egészen jókedvűen ébredt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése