2011. október 17., hétfő

2011.10.17.

Tegnap hirtelen ötlet alapján csapatostul elvonultunk a temetőbe körbelátogattuk az ősöket. Szerintem megbocsájtják nekünk, hogy nem a hivatalos napon mentünk. Tegnap szépen sütött a nap egész délután ráértünk (nekünk az egészet körbe kell járni min 1,5 óra) békésen elsétáltunk mindenkihez és megúsztuk az ünnepi tömeget.
A napján majd itthon faragok töklámpást, gyújtunk gyertyát és emlékezünk rájuk.

Éjjel 2-kor Miki jött át, beraktam közénk az ágyba, megbeszéltük, hogy később visszaviszem. Ahogy takargattam, melegnek éreztem. Nem láz csak olyan hőemelkedés szerű, így nem vittem vissza. Többször is tapogattam de állandó maradt a hője. Reggel kicsit elesetten ébredt, teljesen normális 37 fokos hővel de köhögősen. Evett, magához tért és oviba akart menni. Készítettem neki teát és elmentünk. Ha baj van majd szólnak. Miki hajlamos a szélsőségekre. Már többször előfordult, hogy rémesen nézett ki, aztán egy óra múlva semmi baja sem volt. Szóval nem láttam indokoltnak itthon tartani. A folytatást majd meglátjuk.

Gyerekszáj

Ádám anyunál volt hétvégén, szombaton mire hazaért addigra lett jó a kalács. Ádám meglátta:
- Pont ezt vájtam egé nap!

Ádám átveszi a telefont:
- Szabó Ádám, é tööm a diót. (töröm) - ez volt az aktuális legfontosabb hír. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése