2011. október 25., kedd

2011.10.25.

Miki hasmenését először a köptető mellékhatásának tudtam be. Pontosabban arra gyanakodtam, hogy a köptetőben lévő szirup és a méz a teában sok volt a gyomrának. Tegnap nyugodt éjszaka után kifejezetten jókedvűen ébredt, bátorkodtam oviba vinni. A menü is klassz kímélő volt: zöldségleves, grízes tészta. Nem is volt semmi gond. Csak délután itthon kakilt de az megint jó folyós volt. Ma reggel ismét inkább csak folyt a gyerek mint kakilt és nagyon el is volt esve. Megint betegszabin van. Ádámot elvittük oviba, hazafelé felvásároltuk a kekszkészletet és most intenzív diétára fogtam a pihést. (upsz, ömlik a víz a szagelszívó csövében - elrohan*) Az óvónő mondta, hogy múlt héten a másik két csoportba hasmenős járvány tarolt 28 gyerekből 7 maradt állva.

Maja se maradhat ki a jóból. Hajnalban lázzal ébredt. Szerencsére van egy békebeli higanyos hőmérőnk, hosszadalmasabb a mérés de pontos. Szóval lázcsillapítóval kezdte a napot. Köhög is és ma már háromszor kakilt. Ez főleg azért feltűnő mert 3-4 naponta van egy produkció. Jobb ötlet híján ebéd óta anyatej kúrán van. Már terveztem az elválasztódást, ez most csúszik.

Jövő héten őszi szünet lesz. Az óvónő érdeklődött, hogy akarom-e vinni a fiúkat, mert úgyis összevont csoportok lesznek. Ilyenkor akinek van iskolás nagy tesója, otthon marad. Én meg nem tudom mi legyen. Nem terveztem itthon tartani őket, nekem pont ugyanolyan munkanap az a három is. Ráadásul Miki itthon volt múlt héten, a héten is, ha jövő héten sem megy, félek kezdhetem ismét a beszoktatást. A hasmenés miatt pedig láthatáron egy újabb opció ha Ádám pont akkor lesz soros. Majd kitalálom mi legyen.

*Az élet sohasem unalmas, Szeleburdiéknál pedig egyenesen kizárt az unalom. Amíg ezt írtam a szagelszívó csövében ömleni kezdett a víz. Telefonos segítség után kikötöttem a gépből a csövet és átvezettem egy vödörbe. Még sikerült megmenteni. A katasztrófa elhárítás után felhívtam a közösképviselőt, megígérte, hogy a továbbiakban intézkedik.
Most pedig kihasználom, hogy itthon lévő csibéim egyszerre alszanak és wellness programként megmosom a hajam. Csak három napja készülök rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése