2012. november 29., csütörtök

2012.11.29./2.

Az oviban történt, igaz régebben mert nehezen raktam össze, hogy is írjam le a sztorit.
Még beszoktatós időszak volt, a frissekért anyu ebéd után jött, én valami alkalom miatt mentem a fiúkért ebéd után. Vártunk az öltözőbe amíg ebédeltek. Az egyik anyuka szintén régi motoros, most a kisebbet hozta beszoktatni, érdeklődött Majáról, közben megbeszéltük, hogy nem volt egyszerű ez a nyár, testvér civakodások stb. Másik anyuka itt lecsapott:
- Legjobb az egy gyerek! Mért, neked nem volt jobb amíg egyedül volt??? - szegezte neki a kolléganőnek a kérdést.
Én levegőt is alig kaptam hirtelen. Ne értsetek félre ha neki egy gyerekkel kerek a világ az rendben van de egy ilyen mondat eleresztése olyan társaságban ahol ő az egyetlen egy gyerekes, igen szerény intelligenciára vall. Sosem értettem azokat az embereket akik példaértékűnek találják a saját életüket és ezt természetesen terjesztik is a buszmegállóban, a váróban, a pénztárnál sorban állás közben, a játszón, bárhol, bárkinek.
Másik alkalommal is sikerült kifognom IQ bajnok anyukát. Nekem próbált panaszkodni, hogy a lánya kistesóért nyúzza. Az volt a gyanúm, megértésre vár vagy legalább arra, hogy panaszkodni kezdek milyen borzalmas három gyerekkel de ebben nem óhajtottam partner lenni és szó nélkül otthagytam. Szerintem nagy ajándék egy testvér és egyre inkább vágyom ennél is nagyobb családra. De ez én vagyok és ez az én életem. Van aki mindig is egy gyerekre vágyott, megszületett és kész, többet nem kér. Van akinek kettő a vágya és van aki hidegrázást kap a gyerektől és nem vállal, ilyen is kell. A föld pedig forog tovább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése