2012. november 13., kedd

2012.11.13.

Miki hétvégén meggyógyult, tegnap óta ismét jár oviba bár tegnap és ma is bepróbálkozott, hogy neki fáj a hasa és holnap nem menne oviba. Az előadás nem volt hiteles.

Mikinek mindig is elképesztő szövege volt, szerintem majd csajozós dumáért sem kell a szomszédba mennie. Néhány a frissek közül:
Hétvégén általános hajnyírást rendeztem, már nagyon lobogott a fiúk haja. Miki utána összegezte a dolgot:
- Neke fojama 1, anának sumaher, apa alonzó, Ádám cobja. (ez lényegében azt jelenti, hogy neki forma 1-es frizurája van, gyakran hozzá teszi, hogy kék, Ádámnak kobrás frizurája van - Cobra 11 - én vagyok Schumacher, apa pedig Alonso, de ezt hogy hozta össze és mi köze a hajához azt nem tudom, lejegyeztem talán egyszer elmondja :-))

- Maja ha átmegyü(nk) az úton foghatod a kezeme(t)! - mondja ezt csak úgy bele a délutánba amikor már megjöttünk és nem is készültünk ismét elhagyni a házat.

- Apa tojtája diós legye és tegyé já golót meg pézet! (apa tortája diós legyen gólyóval (francia drazsé) és pénzzel (csokipénz)) - akkor ez most kinek a tortája is lesz?
- És ki eszi meg a golyót és a pénzt?
- ÉÉÉÉÉéé a pézt, Ádá meg a golót!

Maja újabb szavai, igazából szinte minden nap bővül a repertoár csak nem mindig tudom lejegyezni
tüt -csücs és mutogat a szőnyegre ez lényegében azt jelenti, hogy üljek le mert az ölembe akar ülni
bomba - gomba

Tegnap Márton nap volt az oviba, ez általában nagyon jó program, az volt most is, rajtunk kívül mindenki élvezte. A menet a következő:
- elmegyünk a gyerekekért, az udvaron várjuk a sötétet addig a gyerekek izgatottan futkosnak
- mécsesek meggyújtása, közös éneklés az udvaron
- hosszú tömött sorban körbejárjuk az ovit, közben libás dalok éneklése
- visszaérkezés az udvarra, libazsíros kenyér, meleg tea fogyasztás
- a sötét udvaron gyermekek begyűjtése távozás
Nálunk ez idén úgy történt, hogy Maja indulás után nem sokkal úgy döntött csak és kizárólag az én karomba hajlandó bömbölés nélkül meglenni, onnan viszont nagyon bátran vigyorgott. Gondoltam ha odaérünk a többi gyerek lelkesedése magával ragadja. Elvittük Ádám első mécsesét és újrahasznosítva Majának adtam, ez tetszett neki. A fiúk nem akartak énekelni, nem akartak mécsest vinni, aztán mégis akartak mécsest vinni. Végül hajlandóak voltak enni egy kis zsíros kenyeret és még teát is ittak, ezek beszerzése nem könnyű mikor kb 100 gyerekhez tartozó család tolong a tálcák körül, Mikit egy időre szem elől tévesztettem mert Majával a karomon egyszerűen nem tudtam a tömegben haladni. Apa közben már égnek álló hajjal haza akart menni. Ez már a harmadik Márton napunk volt, évek óta arra vágyom, hogy ehessek egy szelet zsíros kenyeret (a libazsírost hajlandó vagyok megenni) és igyak egy pohár teát. De mivel nálunk a kör végére már mindenki haza akar menni ez még nem jött össze. Most is csak véletlenül sikerült egy szelet kenyérhez jutnom a teáról letettem, majd jövőre.
Majával egyébként nem tudom mi történt mert mikor hazaértünk akkor is csak az ölemben volt hajlandó ücsörögni, 7-kor majdnem elaludt, akkor gyorsan megfürdettem és ágyba dugtam. Esküdni mertem volna rá, hogy beteg lesz de ma reggel 7-kor vidáman ébredt és egész nap jól érezte magát sötétedésig. Akkor megint megzuhant de nem annyira mint tegnap.
 
 Kis gúnárok

 Maja nem igazán akart együtt működni. A libás fejfedőt és a mécseseket múlt héten csinálták, Mikinek Ádám készített.

 Körmenet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése