2011. május 21., szombat

2011.05.21.

Gyors helyzet jelentés. Miki ma reggel is szárazon ébredt, szóval utánam a vízözön, én többet nem pelenkázom éjszakára se.
Maja tud hátról hasra fordulni. Már a héten egyszer megmutatta akkor azt hittem véletlen, ma megismételte. Ezen kívül taknyos és a szemgyulladásban ma ő a soros.
Nekem tegnapra nagyjából rendbe jött a bal szemem, ma a jobb van begyulladva. Éljen.
Leány ma is négykor kelt de ma hajlandó volt az ágyon heverészni mellettem így ha aludni nem is de legalább egy kicsit kómázni tudtam még. Igazából fogalmam sincs min csodálkozom a fiúk is korán kelnek, a harmadik mért tenne másként? Valamint 5-8 év és délelőtt 10-kor sem fogom tudni kipiszkálni őket az ágyból. Tehát csak idő kérdése és megoldódik minden magától.
Mutatok egy boldog Maját:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése