2011. május 17., kedd

2011.05.17.

Juj de el vagyok maradva. Lusta disznó voltam és nem volt kedvem pötyögni.
Vasárnap a fiúk elmentek messzi mamához Majával kettesben csupa csajos dolgot csináltunk. Mikor a fiúk kihúzták a lábukat a lakásból vissza feküdtünk és a szépítő alvásnak hódoltunk, én fél 12-kor ébredtem arra, hogy még mindig csönd van a gyerekszobába. Kicsit elrendeztem a lakást addigra Királylány is ebédért csengetett. Utána kipróbáltam egy receptet ami már ember emlékezet óta a füzetemben várta a megfelelő alkalmat. Nagyon finom lett, legközelebb szezámmagot is szórok a tetejére. Jó volt úgy sütni, hogy senki nem szedi el az eszközeimet. De elég egyszerű, szóval ha legközelebb segítségem akad akkor sem jövök zavarba.
A fiúk este épp fürdésre értek haza, egymás szavába vágva meséltek, tele voltak élménnyel, nagyon jól érezték magukat. (fotógaléria) EGÉSZ NAP NEM VESZEKEDTEK! Hihetetlen. Apának fájt a szíve, hogy milyen nagyon jó lenne nekik (nekünk) egy családi házban. Még kert sem kell hatalmas csak egy akkora ahova ki lehet engedni legelni a pihéseket. Szerintem nyáron csak lasszóval tudnám őket összeszedni evéshez, fennmaradó idejükben kint tombolnának. Na nem baj. Lesz nekünk családi házunk, csak még egy kicsit várni kell. De lesz, kiérdemeljük. Leányunk is lett, azt is kiérdemeltük. :-D

Mivel a vasárnapi program miatt Miki kihagyta a délutáni szundit ráadásul jobban el is fáradt mint máskor így tegnap reggel egészen 7 óráig bírt aludni. Akkor még a kispárna lenyomatával az arcán áttelepedett a hálószobába. Bedugult orral érkezett és kérte, hogy szívjam ki az orrát. Kétszer is rákérdeztem, azt hittem rosszul hallok de nem, valóban azt kérte. Előbb Maját kellett tisztába tennem, utána beígértem az orrszívást. Addig ő a hálóba fészkelte be magát. Útközben felfedezte az asztalon a kekszet, magához vett egy könyvet és amíg én Maját rendbe raktam ő rágcsált és olvasott. Mikor eljött az orrszívás ideje már nem volt ilyen bátor de túlestünk rajta.

Tegnap vendégeink voltak, a barátnőm, jött 3 és fél lányával. A gyerekek remekül szórakoztak és egy kicsit mi is tudtunk beszélgetni. Jó volt. Maja fürdése volt a legnagyobb attrakció, ez mindenkinek nagyon tetszett.
Később mikor a fiúkat letettem aludni, még nagyon duruzsoltak. Pár hete van piros pont táblázatunk, bizonyos feladatokért lehet piros pontot gyűjteni. Most a csendben elalvás volt a feladat. Ádám szokás szerint komolyan vette de még alig csuktam be magam mögött az ajtót, Miki repülni kezdett:
- Lölölölölölölö... - visszaléptem a szobába.
- Miki, neked nincs piros pont. - Ádám a takarója alá bújt. Miki az esélytelenek nyugalmával tovább repült a helikopterrel:
- Lölölölölölölö... - de jól megbüntettem, én is kapok egy piros pontot. :-(

Miki mai aranyköpései:
Reklámújságot nézeget, itt a nyár, tele van medencés képekkel. Mutogatja az egyiket:
- É bele úszóóó, brrrrrrrrr, kifolyt íz! (én bele úszom, az egy csobbanás imitációja és közben a fejét az újsághoz szorította, kifolyt a víz)

Telefonáltam, mikor letettem kérdezi:
- Ki vot?
- Az anyukám.
- Mét?
- Mert nekem is van anyukám. - teljes elképedés.

Elmentünk ügyintézni, hazafelé vettünk egy felmosót mert a régi kilehelte a lelkét. Már majdnem hazaértünk mikor kérdezi:
- Mi ez? - előtte csak tízszer beszéltük meg, hogy új felmosót kell vennünk.
- Felmosó. (még mindig)
- Mét?
- Mert a régi eltörött.
- Mét?
- Mert már régi volt, vettünk helyette újat.
- Mét? (itt már kezdtem unni)
- Hogy tudjak fölmosni.
- Mét? (CSAK)
- Mert ha koszos a padló fel kell mosni.
- Mét? (nem mindegy?)
- Hogy tiszta legyen. - itt elértük a kaput és a nyitás sokkal izgibb volt mint a kérdezősködés. Ám a lécsőházba ismét meglátta a kezemben a felmosót:
- Mi ez? (áááááááááááááááááá!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése