2011. február 28., hétfő

2011.02.28.

Most úgy fogok csinálni mint a bezzeg anyák akik a homokozó szélén folyamatosan arról beszélnek, hogy Ödönke (aki mellesleg csodagyerek) 3 hónaposan ült, 6 hónaposan lépcsőzött és mondókázott, valamint 3 évesen ovi helyett rögtön első osztályba ment. (juj de gonosz)
Szóval dicsekszem (megint) Miki egyedül öltözik, reggel pólót, zoknit, alsót húz. A másik nagy dolog, ma szokás szerint váltva szundiztak ebéd után. Mikit letettem aludni, pár perc múlva Maja fölébredt. Ilyenkor kihozom és kint szoptatom, különben Miki alvás helyett randalírozni kezd. Tehát Maja ki, Miki heverészett az ágyában és szemmel láthatóan az alvással kísérletezett. Kis mormogás után csend lett a gyerekszobába. Nem sokkal később Királylány is befejezte az étkezést, visszavittem az ágyába. Addigra Miki a pelusa mellett csupasz popsival aludt. Nem akartam felébreszteni, lesz ami lesz alapon betakartam, kihoztam a száraz pelust. Gyermekem a szokott időben szárazon ébredt. Lehet holnap már szándékosan nem adok rá pelust.

Miki tegnap megszoptatta Büdikutyát. Olyan édes volt, ahogy felhúzta a pólóját és a cicijéhez szorította a jószágot:
- É etetem kuha.

És még mindig Miki. Délelőtt pisilés ürüggyel mentünk a fürdőbe, közben Majához kellett mennem. Mire visszaértem Miki behurcolt egy csomó játékot, köztük néhány szerszámot és a WC alatt fekve szerelte a fajanszot. Nagyjából úgy ahogy a kocsik alá szoktak bekúszni a szerelők.

1 megjegyzés: