2011. február 4., péntek

2011.02.04.

Tegnap tanácsadáson voltunk Maja 3,7 kg és már 55cm. Dokinéni nagyon meg volt elégedve a súlygyarapodással. Nehogy egyszerű legyen az élet szemgyulladása van, szerencsére egy kis anyatej megoldja a problémát.
Ádámnak az 5 éves státusz vizsgálat volt aktuális ő 16kg és 106cm. Kérdezett pár olyat a dokinéni amire eddig nem is figyeltem.
Ádám aktuális takonykórját, ami miatt már 1,5 hete itthon van, sikeresen meggyógyítottam, a tüdeje tiszta. Hétfőn végre megint mehet oviba, azt majd meglátjuk meddig tart a csoda. A híradóban azt mondták tombol az influenza, mi nem kérünk belőle, ha megint köhög inkább itthon tartom.

Ma csípőszűrésen voltunk, örömmel fogadtam, hogy már nem kell külön elzarándokolni az UH miatt a kórház másik felébe, hanem európai módon a gépet berakták a doki rendelőjébe. Éljen a fejlődés! Maja csípője rendben van, 3 hónap múlva várnak vissza még egy rutin vizsgálatra.

Maja kinőtte az első bodyját. :-))))

Ádám reggeli után a túró rudiját akarta megenni, ebéd utánra szántam ezért rögtön mondtam is, hogy aki szépen ebédel megkapja. Nem tetszett neki, próbálkozott a nyafogással, aztán Mikitől remélt segítséget:
- Miki akaom megenni tuopöpöt. - Miki lesett, pont mint én. Nem értettük mért gondolta, hogy ha én nem adom oda akkor majd Miki igen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése