2011. február 15., kedd

2011.02.15.

Ádámmal a fülészeten jártunk. Novemberben a doktornő allergiára gyanakodott és most kellett visszamennünk. Maja még nagyon hozzám van nőve, valamint csütörtökön ugyanoda megyünk hallásvizsgálatra, ezért őt is magammal vittem. Reméltem, hogy ha már ott vagyunk őt is megvizsgálják és egy füst alatt letudom. Reggel 9-re kaptunk időpontot, 9.45-kor már sorra is kerültünk, jeeeeeeee! Ádám türelmesen várakozott, Maja még odafelé a buszon elaludt és egy kis nyafizást leszámítva nem foglalkozott a körülötte zajló eseményekkel.
Dokinéni megint alaposan megnézte Ádám fülét, orrát. A füléből szép adag zsírt szedett ki, de be is nyúlt kb könyékig. Ezer bocs, én ilyen mélyen nem matatok a gyerek fülébe, aminek ki kell jönni az kijön magától is. Most is ugyanolyan tüneteket mutatott mint a tél elején. Dokinéni elküldött a tüdőgondozóba allergiavizsgálatra. Megpróbáltam Maját is bekönyörögni a vizsgálatra (kb 5 perc lett volna) de kőszívű volt és nem engedte.
Átcaplattunk a tüdőgondozóba időpontért, nyárra már volt is szabad hely. Ott tudtuk meg, amit a dokinéni "elfelejtett" mondani, hogy ez egy 3 napos vizsgálat sorozat, addig a gyermek a kórház vendégszeretetét élvezi. Anyu is vele tarthat szerencsére van rá lehetőség de mit fogok csinálni Majával aki számításaim szerint akkor még épp csak elkezd ismerkedni a gyümölccsel.

Holnap farsang lesz az oviban. Sajtos sütit készítettünk a fiúkkal, Ádám szaggatta a formákat, Miki festegette tojással. Én csak az utolsó adagnál segítettem be mert akkor már Maja ébredezett és etetés előtt szerettem volna befejezni.
Fúj, fúj gyerekmunka :-DDDDD
Ilyen rengeteg süti lett

Napok óta nézegetem, szerintem Maja határozottan gömbölyödött az elmúlt hetekben. A bodyjait szépen kitölti, van hasa, nem akkora mint a fiúknak volt ennyi idős korukba de már van, a legszembetűnőbb mégis talán az arca. Igazi hörcsög pofija lett. Mutatom:
01.07.
02.15. Már a body ujját se kell visszahajtani és nem is olyan ráncos, a tokája duplájára nőtt. Vagy csak nekem tűnik úgy?

1 megjegyzés:

  1. Szia Mesi!

    Írd már meg nekem,hogy mit tud az a vizsgálat,amiért napokig kéne kórházban tartózkodnotok.

    puszi

    Léna

    VálaszTörlés