2011. február 18., péntek

2011.02.18.


Tegnap lemaradt a legfontosabb: Maja MOSOLYOG! Igen, pár napja gyakorolja és ez már az igazi szociális mosoly, csillogó szemekkel. :-)

Miki kapott egy rövidnacit, a hasát cipőkanállal feszegettük bele, de annnnnyira tetszett neki, le sem akarta venni. Már-már azt hittem abba is alszik mikor váratlanul kijelentette:
- Nem tetszi. - és levette. A nem tetszik rész csak átmeneti volt, mert délután ismét büszkén mutogatta, új szerzeményét apának.

Miki ma reggel 8-ig aludt, sőt ebéd után is (kis egyezkedéssel) ment szundizni és hamar el is aludt. Ennek megfelelően nagyon formában volt egész nap. Már kezdtem úgy érezni direkt szívat. Egész délelőtt pisilni rohangáltunk persze eredmény nélkül. Volt egy fél óra amikor 3 percenként a fürdőbe voltunk. Tovább nehezítette a helyzetet a rövidnadrág, azt a pisiléshez le kell venni. Először nem akarta, inkább nem kellett pisilni, hiába magyaráztam, hogy utána visszahúzzuk. A 418. próbálkozásra sikerült, levettük, ráült, nem pisilt. Éljen, sok hűhó semmiért.
Délután folytatta a rajzfilmmel:
- Nézzü dzsejitom (Tom és Jerry) - elindítom.
- Neeeeeeeeee ijám mekííí (Villám McQueen) - kicserélem, elindul.
- Nézzü dzsejitom - ááááááááá!

Csokis sütit készítettem, semmi extra csak egy kis magyar brownie. Nagy kedvencem, mert költséghatékony, gyors, finom, mindenki szereti (főleg én :-D) ja és szerintem jobb mint az amerikai. Miki a mosogatáskönnyítő programból vette ki a részét, igen aktívan, még a fülében is csokis massza volt (ha jól megnézed a képen is látszik) valamint a pólóján és az enyémen is sikerült végighúznia a habverőt. Szóval a mosogatást megkönnyítette de a mosást nem. Mindent nem lehet egyszerre. :-DDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése