2012. október 18., csütörtök

2012.10.18.

Először egy régi adósságom törlesztem:
Köszöntöm a 20. regisztrált olvasómat!
Kicsit lassan találok vissza magamhoz ez a késedelem oka. Nagyon örülök, hogy már ilyen sokan vagytok. Mikor elkezdtem az írást nem is gondoltam, hogy ennyien fogjátok olvasni szürke mindennapjaimról kusza soraim. Köszönöm nektek, nagyon jól esik!

Ha jól emlékszem említettem nyáron, hogy Mikit minden indulás előtt le kellett beszélni a pulcsi, kabát, sapka, sál húzásról. Természetesen minden darabról külön-külön. Most bejött a hideg és minden reggel alkudozunk, hogy de igenis fel kell húzni a pulcsit mert hideg van és igen kell a másik pulcsi is, meg még a sapka is, nem az, a vastagabb.
Vajon megérem azt a napot amikor szó nélkül elfogadja a szabályokat? Vagy legalább betartja. Évek óta mondogatom, kérem, könyörgök, fenyegetőzőm, hogy itthon nincs futkosás, nincs ordítás. Hiába jutalom, hiába büntetés Miki futva közlekedik és ordítva beszél. Neki ez az alap állapot.
Ma reggel szemére húzta a sapkát és kergetni kezdte Ádámot, persze, hogy keresztül esett Ádám lábán és teljes testhosszában elterült a járdán. Igen, én már az akció kezdetén láttam a potenciális katasztrófa helyzetet. Megkértem, hogy vegye le a sapkát a szeméről, háromszor, tojt a fejemre és futni kezdett, szóltam, hogy álljon meg a mondat végére még ki sem raktam a felkiáltó jelet már hasalt a betonon. Megfogni esélyem se volt mert Majával a karomon nem vagyok valami fürge és le is voltam maradva legalább öt lépést. Szóval megvártam amíg bömbölve összeszedi magát a járdáról majd ismét elmondtam (ezért a szövegért lehet jogdíjat kérne kérem) amit már nem tudom hányszor, hogy aki nem fogad szót anyának az bajba kerül. Talán egyszer ezt is megjegyzi.
Amúgy az ovi felé vezető járdán alapból tilos a futkosás. A járda csak három lépésre van az úttól, ott reggel iszonyatos forgalom van. Egy ijedősebb autós nem biztos, hogy örül a járdán cikk-cakkba futkosó fiaimnak.

Ádám pár hete fedezte fel, hogy mozog az egyik foga. Ez is eljött. (mély sóhaj)

Miki aranyköpése a végére:
- Látok sötét nékü. (nélkül)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése