2012. október 17., szerda

2012.10.17.

Egész délután ez a dal van a fülemben:



Hogy miért? VALAKI MONDJA MEG, MELYIK ISKOLA VALÓ SZABÓ ÁDÁMNAK!!!!

Igen már megint itt tartok. Pedig azt hittem tavaly kellően utánajártam, körbejártam és leszűkítettem a kört. Aztán ma felborult minden.
Reggel Ádám óvónénijével beszéltem. Ádám a héten megcsinálta az iskolaérettségi vizsgálatot ugyan még nincs kielemezve de mivel ő már tavaly is csinált így a van mihez hasonlítani. Szóval sokat fejlődött a gyermek nagyon sok dolgot simán csinál amit tavaly még nem. Óvónéni szerint látszik rajta, hogy foglalkozunk vele. Ennek nagyon örültem mert az a kényszer képzetem, hogy hiába töröm magam nincs foganatja és akkor lám mégsem csak növesztem itthon a seggem. A vizuális feladatokban különösen ügyes. Viszont csak szóban érkező feladatokat mintha nem is hallana. Ezzel az új infóval felkerestem a fejlesztő pedagógust akihez iskola előkészítőbe járunk. Ő nem lepődött meg a dolgon, észrevette a problémát a megoldáson dolgozik, nekem is mondott pár apró feladatot amivel segíthetek Ádámnak. Kicsit le is fordította nekem a dolgot, Ádámnak a szöveg értéssel van problémája. Hallja a szavakat csak nem érti. Ha van vizuális inger a szituációból találja ki mit várnak tőle mert okos gyerek.
Ennek kapcsán szóba került az iskolaválasztás. Ádám beiskolázása nem lesz sima ügy mert el kell mennünk egy baromi hosszú nevű bizottsághoz, ahol tavaly novemberben egyszer már voltunk. Ők is megvizsgálják, és a kapott adatok alapján segítenek megfelelő iskolát választani. Ennek alapvetően örülök. Ők minden bizonnyal több iskolába készülőt láttak mint én. A javaslatokat, ajánlatokat szívesen veszem. Viszont elkezdtem rettegni. A tavalyi vizsgálatra több mint egy évet vártunk, most fogalmam sincs mikor mehetünk, az iskolák most kezdik a "gyere hozzánk" programjaikat. Nekem megvan a két jelöltem de szívesen elmennék az általuk javasoltak nyílt napjaira is. De ha történetesen márciusba nyögik be, hogy a Pipacs utcai iskolát javasolják ahol januárban volt nyílt nap akkor megint ott vagyok ahol a part szakad. A város összes iskolájába nem fogok elmenni.
Angéla is ajánlott iskolát az egyiket élből elvetettem, már iskolás koromban is csupa rosszat hallottam róla. A másikat nem túl lelkesen de fontolgatom. Kétségtelenül hozott mellette szóló érveket, azt hiszem egy nyílt napot mindenképp megér a dolog.
Apa is bedobott egy sulit, a sport vonalat támogatva, barátkozom a lehetőséggel.

Végül egy aranyköpés Ádámtól az óvónéni mesélte:
- Apának van töke! (menti a helyzetet, hogy a közelgő hallowen volt a téma és Ádám az erkélyen várakozó tökökről beszélt?)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése