2012. október 15., hétfő

2012.10.15.

Apróbb események az elmúlt hetekből.

Voltam színházba! Imádok(nék) színházba járni! Három gyerekkel ezelőtt voltam utoljára, szóval tényleg  nagyon szuper volt. Megpróbálom érzékeltetni mennyire. A színház nekem az élmények csúcsa, szerintem ez az amit az akárhány D-s hiper-szuper hangzású mozi sem fog utolérni soha. Mert a színházban minden előadás más. Ugyanakkor a színész minden este ott áll/énekel/táncol teljes valójában. Azon az estén amikor én ülök a nézőtéren akkor nekem (na jó, meg még annak az x embernek akik körülöttem ülnek) játszik, nekem akar átadni valamit magából. A színész valóban meggyújtja a gyertyát, ha elfúja érzem a füstöt, ez több mint egy film, ez a valóság. Még akkor is ha maga a sztori kitalált, a színész teljes valójában ott van. Ezer bocs mozi rajongók de nekem ez a valódi térhatás. Engem ez az egész magával ragad. A moziban számomra nincs meg ez az érzés. Nem félreérteni, szeretem a filmeket és örömömben a seggem csapkodnám a földhöz ha apával kettesben mehetnénk moziba (három gyerekkel ezelőtti életünkben voltunk utoljára) de filmet nézni itthon is lehet. Itthon nem szürcsöl, csámcsog a fülembe senki, ha takarodó utánra időzítem fej se lóg bele és hallani is fogok minden mondatot. A filmet itthon is tudom élvezni. A színházba viszont el kell menni, a varázs csak ott működik. Láttam színházi közvetítést tévében, háááát ... az nem ugyanaz.
A jegyet ajándékba kaptam és mint említettem nagyon örültem, hogy mehetek a "mit nézünk", számomra teljesen mindegy volt. A Dzsungel könyvét néztük a Dés-Geszti féle feldolgozást. Már az odaúton jutott eszembe ha történetesen választhatok valószínűleg ezt nem választom, mert nem ismerem az eredeti regényt a hang anyagból is csak annyit amit a rádióban nyomtak. Jó, hogy nem választhattam! Nagyon tetszett a darab, napokig a hatása alatt voltam. Sőt kikölcsönöztem a könyvtárból a regényt és most olvasom. Megjegyzem annyira nem vagyok elbűvölve a könyvtől. Tetszik, de nem lesz életem meghatározó könyve az biztos.

Van egy nagy sikerélményem. Mosószert készítettem én házilag. A mit hogyant ITT találod nagyon jól le van írva minden. Csak annyit tennék hozzá, nekem kb 600ft-ba kerültek az alapanyagok amiknek kicsit több mint felét használta el egy adaghoz. Az a része amikor keverni kell kb 20 percig tartott, és még 10 perc volt a turmix és az üvegekbe töltés. Jelen állás szerint úgy saccolom ez nekünk 1,5-2 hónapig ki fog tartani. A tisztító erejével is meg vagyok elégedve. A problémásabb foltokat eddig is előmostam, eztán sem fog problémát okozni.

Bevezettük a családi estét, ez azt jelenti, hogy péntek este Maja elmegy aludni a fiúkkal pedig társasozunk még egy kicsit. Igaz Maja nélkül nem vagyunk teljes család de ha Maja is játszana az nagyon hamar katasztrófába torkolna. Megvárjuk amíg kicsit nagyobb lesz és már nem csórja el a kockát, bábukat és nem ül be a tábla közepébe. Így sem az az igazi szórakozás mert még Miki is csak ismerkedik a szabályokkal sőt még Ádám is gyakran elkapja a kockát amikor nem kéne. Arra is figyelni kell, hogy próbáljunk csendesen játszani, hisz Maja már alszik. De összességében akkor is jó, hogy együtt csinálunk valamit. A szabályok betartása pedig majd az évekkel és rutinnal egyszer csak megjön.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése