2012. április 19., csütörtök

2012.04.19.

Miki nyöszörgős éjszaka után, nyöszörgősen kelt szokás szerint már 6 előtt. Hüppögve elment pisilni majd nyíl egyenesen vissza a szobába, pedig megpróbáltam beterelni magamhoz. Maja már ébren volt, nagyon örült a visszaérő Mikinek, egy darabig szórakoztatták egymást aztán csak Maja zümmögését hallottam. Ádám nem sokkal 7 előtt kelt és azzal köszönt be a konyhába, hogy Miki a földön fekszik. Gyorsan befejeztem Maja reggelijét, benéztem a szobába és Miki valóban takaróstul, párnástul a szőnyegen aludt.

Összeszedtem Maját, kijöttünk és hagytuk kismókust aludni. Csak fél 8 körül jött elő. Megint nyöszörgősen, reggelizni nem akart, sőt semmit sem akart csak ücsörgött az ölemben. Pár perc múlva kezdett magához térni, enni továbbra sem akart de legalább elment fogat mosni, öltözni.

Sürgősen ki kell találnom Majának valami csajos de korának megfelelő játékot. Az autózásban már nagyon jó, egyre többször a kerekén gurítja (a tetején is szokta) és börrög hozzá. Igazán aranyos ahogy guggol a szőnyegen, alig nagyobb mint egy focilabda és autózik. Pár napja a repülővel gyalogol és börrög. Nekem igazából nem az a problémám, hogy fiús játékokkal játszik, csak szeretném megadni neki a választás lehetőségét. Mi a manó érdekelhet egy egy éves lányt? A színezés, gyöngyfűzés, fodrászos egyértelműen korai, babakocsi tologatásra kicsi a hely, a kicsi babakocsi kicsi alkatrészeit lenyeli. A babázós szerepjátékok pedig nem tűnnek túl mozgalmasnak mikor a fiúk autóversenyest játszanak. Azért majd megpróbálom ám! Ha már kaptam ajándékba egy apró virágszirmot, lánynak nevelem (főleg ha hagyja).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése