2012. április 6., péntek

2012.04.06.

Büszkén jelentem, hogy tök egyedül átbuszoztam a városon 3 gyerekkel és mind haza is hoztam. Nem is volt olyan veszélyes mint vártam. Na jó egy kicsit csaltam. Itthon megkértem a fiúkat, hogy nagyon figyeljenek rám és maradjanak mindig mellettem. Mindenkit felöltöztettem, Miki cipőhúzást álcázva kiszedte belőle a fűzőt és lobogtatva hozta a szobába:
- Ne tudo fehúzniiii!
- Így már én sem. - tíz perc múlva a buszmegállóba kell lenünk, mért is vettem fűzős magas szárú cipőt??? Nyomatékosan megkértem, hogy a másikból ne húzza ki a fűzőt ha Majával kész vagyok segítek felhúzni. Megtörtént, mindenkin ruha, mindenki pisilt, mindenki kifújta az orrát. Sikeresen felszálltunk a buszra négyen találtunk egyetlen szabad helyet oda leparkoltam a fiúkat.
A buszmegállóba apu várt minket így a kamikázeként leugráló fiaimat ő kapta el.
Az orvosnál nem jártunk sikerrel, Maja túl taknyos volt az oltáshoz de -hatásszünet- egyetlen hónap alatt fél kilót hízott! Az idejét nem tudom megmondani mikor volt ilyen utoljára. Csak bámultam a mérleget, alig hittel el, hogy nyolcassal kezdődik. Gyorsan ellenőriztem hátha szorongat a kezében egy ólomgolyót.
Hazafelé apu megint elkísért a buszmegállóig, félúton csörgött a telefonom, a busz (a város egyik múzeális darabja) teljes hangerővel csörtetett, semmit nem hallottam. Később SMS-t kaptam. Merészen válaszolni óhajtottam. Maja a hasamra kötözve, szokás szerint, Miki az ölemben, a telefont becéloztam a két buksi közé, keresgéltem a gombokat (nem szoktam SMS-t írni), Maja hirtelen mozdulattal lefejelte az állam és sikeresen megnyomtam a küldés gombot. Újabb kísérlet, közben a busz átvágtatott néhány kátyún, hála a modern technikának az írás nem lett görbe és most már sikerült elküldeni.
Itthon Maját gyorsan lefektettem nagyjából akkor amikor amúgy ébredni szokott a délutáni szundiból. A fiúknak kiosztottam egy kis csokit jutalmul a sima utazásért. Tényleg jól viselkedtek egész úton szót fogadtak, mellettem maradtak. Azért nem lesz a hobbim a három gyerekes buszozás.

Ma reggel óta tudatosan kerülöm a nyuszi, ajándék, fészek, húsvét szavakat. A fiúk teljesen be vannak zsongva, egy tradicionális: "Jó legyél mert nem hoz a nyuszi semmit." mondat beláthatatlan következményekkel járhat. Szóval csak lapítok és teszem amit mindig: "ne piszkáld", "halkabban", "ne dübörögj", "ne szaladgálj", "engedd el" ... Reggel 8-kor már a játszón voltunk. Mostanában kerülöm a játszót, mert Maja menne játszani de nincs cipője, tutyiba nem rakhatom le. A babakocsiba egész jól elücsörög, ha közben megyünk, persze a babakocsis gyaloglás a fiúknak nem valami szórakoztató.
És a cipő vásárlás egyre reménytelenebb. Az egész városba egyetlen szandit találtam ami jó méretben de a piros-narancs színösszeállítás már önmagában rettenetes. Most ehhez még ráadok a lányra egy rózsaszín szerelést (a nyári kollekció jelentős része rózsaszín) és kész a színorgia. brrrrrrrrrr
Ma csak levest kellett főznöm és Majának egy kis répát. Nem tartott sokáig de közben Maja a lábamba kapaszkodva ordított, semmivel nem tudtam elterelni a figyelmét. Ordítás közben vergődött is többször fölcsapódva a sütő ajtóra. A fiúk a szokásos egymást macerálóst játszották, többször ücsörögtek büntetésbe miatta.
Ebéd után tojást díszítettünk, ők beérték egy-egy darabbal, meghagyták nekem a többit. Átmeneti béke költözött a házba, Maja aludt, a fiúk Legoztak, én alkotás közben azon gondolkodtam lehet szólnom kéne a beszólós szomszédnak, hogy ma időbe tegye le tündérmackót (tegnap is fél 10-kor még kotort a fejem fölött) és ő is menjen vele mert holnap a húsvét miatt besózott fiúk teljesen kezelhetetlenek lesznek. Minden bizonnyal korán fog kezdődni a nap, apa 5-kor elhúz dolgozni, nekem sonkát kell főzni, ebédet kell főzni, sütni kell, tojást kell főzni, füvet beszerezni, fészek építést levezényelni, ha nem esik vízszintesen az eső mindezek előtt az erkélyt rendbe tenni. Nálunk az erkélyen van fészeképítés és ide jön a nyúl. Természetesen ezen feladatokba amennyire lehet bevonom a fiúkat is de két feladat között a csilláron fognak lógni. Én pedig majd szedem a leszarom bogyót marékszám, esetleg fű szedés közben jól körbenézek a játszón van-e valami elszívható is. Ha a szomszéd lemerészkedne a kezébe nyomom nyugtatónak. :-DDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése