2012. április 15., vasárnap

2012.04.15.

Az elmúlt napok eseményeiből

Pénteken az oviban voltam és az óvónő megdicsérte a fiaimat, vagyis inkább engem, mert a fiúk körül mindig minden rendben van, látszik rajtuk, hogy nyugodt a hátterük. Ennek örültem, jól esett a visszajelzés, hogy nem dolgozom hiába (néha úgy érzem tojnak a fejemre és mindre amit kérek de akkor ezek szerint éles helyzetben megállják a helyüket és ez a lényeg, mindegy hányszor viszik ki a tollam).
Amúgy egy rakás játék ötletet vittem az oviba első sorban azt beszéltük meg, elsőre siker volt a folytatás majd kiderül.

Szombaton elköszöntünk Tepsifülestől, apa Mikivel visszavitte. Mivel eleve úgy vezettük be a fiúknak, hogy a nyuszi csak vendégségbe jött hozzánk, így a válás sem okozott drámát. Amiért ilyen ügyesek voltak azt is megbeszéltük, hogy jövőre ismét vendégül látunk egy nyuszit.
Remélem akkor jobb idő lesz. Szegény nyuszi főleg csak költözködött erkély-előszoba-fürdő között.
Vegyes érzésekkel engedtem el én is. Pénteken fedeztem fel, hogy nem csak szakálla van de divatos pánk frizurája is. Összességében valahogy mégsem tudott a szívemhez nőni (igaz rövid volt az idő és igyekezetem tudatosan nem ragaszkodni hozzá) bájos teremtés, az utolsó napokban már kifejezetten örült ha meglátott minket. Elfogyasztott kb 3 kiló répát, mást nem is volt hajlandó megenni. Tegnap este kicsit hiányzott a doboz hangja ahogy kotorászott benne és ma is többször kinéztem az erkélyre az üres dobozba. Ennek ellenére mégis örülök, hogy hazament, hosszútávon nem lett volna jó neki itt.

Miki aranyköpései:
- Ejfejetettem itthon hagyni!

pajamidos - paradicsom

- Mész apával visszavinni a nyuszit?
- IGEEEE, HIP-HIP-HUJJJÁÁÁÁ!

Miki homlokán egy piros csíkot fedeztem fel. Friss sebnek tűnt, de határozottan emlékeztem rá, hogy tíz perce még nem volt ott. Ebben a tíz percben nyivákolás sem volt pedig egy ilyen seb nyivákolással jár. Mikit hiába kérdeztem, ő rám hagyta, hogy bibi és még haldoklott is hozzá kicsit. Adtam rá egy puszit, közben édes illatot és ízt érzetem, mintha málnaszörppel kente volna össze magát. Egy kis vízzel le is jött a "bibi" de, hogy a manóba lett piros a gyerek homloka amikor a lakásban nincs málna szörp de még csak piros színű lekvár sem?

Figyelem, dobpergés! Maja ma 7 óra után kelt! Azért gyorsan hozzá teszem, hogy 4 óra előtt egyszer nyöszörgött. Miki pedig megpróbálta felébreszteni fél 7-kor de megakadályoztam.
A menetrend egyébként napok óta úgy alakul, hogy Maja fél 5 körül nyekken egyet vagy nyüszög pár percet aztán csönd lesz és alszunk még fél 6-6-ig. Ez még mindig korai de a téli időszakban megszokott 4-5 közötti kelésnél sokkal jobb.

Én is megyek veletek!
Az utolsó közös nyuszizás. Ádám pénteken eltávott kapott, mire hazaért a nyuszi már nem volt itt.
Maja is kint volt de a nyuszinál jobban érdekelte minden más.
Mi van benne?
Nyúltápot hurcolt ...
... kipróbálta a tepsit.
Tejfölös kenyér vagyis bajusz
Kis mókus nem akart aludni ebéd után, egyszer csak meglepték az álom manók.
Ovis alkotások
A mozaik tojás Ádámé. A nagy rózsaszín folt pedig egy családi kép: apa, Maja, Miki, eredi Szabó Miklós alkotás.
Ezt pedig én csináltam, várom a nyarat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése