2012. április 7., szombat

2012.04.07./2.

Tényleg jobb lett volna szólni a korán fekvésről tegnap a szomszédnak, negyed 11 után tündérmackó még a fejem fölött futkosott.
Miki fél hétkor már a hűtőben kotort csokitojásért, undok vagyok reggeli előtt/helyett nincs csoki evészet. Elkoboztam, ő visított.
A délelőtt a vártnál sokkal jobban alakult, felraktam a sonkát, tojást díszítettem Ádámmal, Miki összetörte az övét, ebédet főztem, az egyik esőszünetben elmentünk a játszóra füvet szedni. A fiúk kiporszívózták a lakást. Ebéd után Maja elment aludni, a fiúk fészket építettek, aztán kalácsot sütöttünk, mire apa hazaért már a tojás is kész volt.
Apával együtt érkezett a nyuszi. Szegény annyira meg volt szeppenve, hogy először azt hittem csak valami szőrcsomó van a dobozba. Aztán láttam, hogy mozog az orra. A fiúk nagyon örültek neki. Az elnevezésre lehetett javaslatokat tenni, Ádám tartózkodott, Miki szerényen a Nyuszit dobta be, nekem a Tepsifüles tetszik. :-D Valószínűleg a Nyuszi lesz a befutó ugyanis csak kölcsönben van nálunk. A fiúknak is elmondtam, hogy a nyuszi csak pár napig vendégeskedik nálunk. Amúgy nagyon helyes jószág, szép körszakálla van. Kár, hogy nem tarthatjuk meg. De hiszek a felelős állattartásba, sajnos nem tudjuk hosszútávon összeegyeztetni Ádám allergiáját és a nyuszi komfortját. Ezért eleve olyan helyről hoztunk nyuszit ahova vissza tudjuk vinni.
Eredetileg Messzi mamától jött volna a nyúl de a természet közbeszólt és nem születtek meg időbe. Majd megyünk oda és nyusziznak élőbe a fiúk.
Maja is megcsodálta, csak kicsit akarta megtépni a fülét de résen voltunk.
Ajándék "bontás"
Merészen nyeregbe pattant. Sajnos az idei erkélyes részt az eső elmosta, így a szobából néztük a vízben úszó fészkeket. Szerencsére a nyuszi nem esett kétségbe.
Maja cipőt fog kapni ha egyszer végre megtalálom az igazit most egy saját poharat kapott.
- Hű de szuper!
- Megyek vele egy kört!
Így már egyedül is megy.
A vacsora, ha jól figyeltem talán 10 másodpercig békében ültünk az asztalnál mind.
Maja is kapott egy kis kóstolót.
Idén nem festettem tojást. Előszedtem a tavalyi kifújt héjakat valamint az elmúlt hetekben kísérletezem így lett mozaikos tojás, a pálcikásakat az oviban készítették.
A kalácsok, ezekhez a tojást aranyra festettem és dekopázs technikával díszítettem, tegnap a fiúk is segítettek.
Ádám kalácsai
Az én ajándékom
Ezt a kalácsot hét elején az oviba vittük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése