2012. április 10., kedd

2012.04.10.

Borzalmas fagyos húsvét jutott idén. Szerintem karácsonykor melegebb volt. Kis mókusnak is egy egész napot várnia kellett a bicikli kipróbálásával.
Igaz segítséggel de hamar ráérzett a tekerés lényegére.
"Száguldás, porsche, szerelem ..."
Ádám teljesen magabiztos
Olyan hideg volt, hogy kesztyű is kellett nehogy a kormányhoz fagyjanak.
Már vagánykodik.
Ledobott a ló.
Ádám apát is elbírta.
Szék szerelő csapat.
Moncsicsi alszik
Meglepetés tojások az ötlet és leírás ITT. A fiúk is ilyet kaptak csokinyúl helyett, az övékbe M&M's drazsét tettem. Ádám kibontotta, meglátta és kijelentette, hogy nem szereti. Pedig mondtam, hogy csokival van töltve. Felajánlotta Mikinek aki boldogan befalta majd az utolsó előtti szem valahogy mégis Ádám szájában landolt. Iszonyú visítással követelte vissza a drazséit de Miki torkán épp az utolsó csúszott lefelé.
Hétfőn reggel engem is meglocsoltak, ez váratlanul ért apa eddig sosem szorgalmazta ezt a szokást. Én is csak a rokonok miatt tanítottam be a locsoló verset*. Szerencsére a fenti tojásokból még maradt kettő azt kiosztottam a fiúknak. Ádám először röpködött az örömtől majd a Dunakavicsot meglátva lehervadt a mosolya és ismét nem volt hajlandó megkóstolni sem. Az sem hatotta meg, hogy kicsi korában ez volt a papa kedvence és az enyém is. Oké kicsit lódítottam, a Francia drazsét jobban szerettem és abban sem vagyok biztos, hogy apunak volt-e valaha bármilyen kedvenc édessége de jó cél vezérelt.
*Nagyon aranyos locsoló verset találtam, gyereknek való és nem az unásig ismert zölerdősibojásos. A fiúk nagyon lelkesek voltak, tetszett nekik és néha teljesen spontán jöttek, hogy gyakoroljuk a verset. Ádámnak három nap alatt sikerült is, Mikinek súgtam:
"Tündérországból jöttem én,
Tündérországból gyöngyharmatot hoztam én,
Tündérország gyöngyharmatja szálljon a fejedre,
Piros, tojás, hímes tojás, ugorj a zsebembe!"
Nekem nagyon tetszik! Pedig megkaptam, hogy mért ilyen hosszú és bonyolult verset választottam (eddig az volt a baj, hogy nem tanítok semmit a gyerekeknek, valóban nem mert borsózik a hátam az idomítás szagú dolgoktól), de ezt a verset ők kérték és akarták. Azonkívül látom, hallom miket tanulnak az oviban és tudtam, hogy simán megtanulják.
Ajándék Zoárdnak, én készítettem.
Az átadás. Szerintem jobban járt vele a kis töki mint egy 769. csörgővel, vagy egy csokinyúllal. :-D
És ... Tepsifüles
Pár napja vagyunk büszke tulajdonosai és azt kell mondjam nagyon örülök, hogy csak kölcsönben van nálunk. Igazán helyes jószág és csöndes de a jó tulajdonságainak felsorlását itt abba is tudom hagyni. Egész nap ül a dobozában és tünteti el a répákat. Eredetileg az volt a terv, hogy az erkélyen fog lakni de most olyan hideg van, hogy csak nap közben tesszük ki levegőzni. Éjjel az előszobában alszik, reggel átköltözik a fürdőbe. Ez az összes vele kapcsolatos élményünk. Szóval aranyos de inkább csak nézegetni való mint családtagnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése