2013. március 31., vasárnap

2013.03.31./2.

Boldog nyuszit mindenkinek!

Szabó család

Húsvéti képgaléria
 
 Ovis csomag, a bárányt és a nyuszit ők készítették


 
 A nyuszik


 
 Tojásfestés
 
 A húsvéti kalácsom

 Az ajándékok: a nyuszikat én készítettem (leírás ITT), másnap reggel Miki és Maja is azt szorongatva bújt elő, a tojáshengerek is sk készültek és a belsejükbe csokitojást rejtettem. Szintén nem saját ötlet, eredetileg nagyon helyes állatfigurákat láttam a képen, csupa olyat amilyet én nem tudok. Ezért a gyerekekről mintáztam az arcukat. Majának teljes a fogsora, Mikié picit hiányos mióta találkozott a konyhakővel, Ádámé pedig pillanatnyilag kifejezetten vámpíros. A kosarakat a fiúk készítették.

Bontogatás

Próbaüzem

Dédinél is járt a nyúl

Virtuális locsolás, garantáltan száraz és szagmentes

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése