2011. június 22., szerda

2011.06.22.

Feszült figyelmet és dobpergést kérek ... hatás szünet ... MIKI TEGNAP REGGEL FÉL 8-IG ALUDT!!!!!!!!!!! Hét után már kezdtem kicsit aggódni, aztán úgy gondoltam ha ilyen sokáig alszik nem rakom le ebéd után, úgy sem lesz fáradt, kár küszködni a témával. De nem, 9-kor már szemmel láthatóan kóválygott a lakásban. Egy órát voltunk a játszón is és ebéd után teljesen magától jelentkezett:
- Akajo meni audi. (akarok menni aludni)
El is aludt pillanatok alatt.

Ma csak túrós tészta volt az ebéd, amíg a tésztavízre vártam fölraktam egy kis borsólevest is. Miki kedvence a "bohólehe". Ez nagyjából 20 perces munka. Közben a fiúk egymást nyúzták (mi mást csinálnának?) közben betörtek Majához is, aki papírforma szerint az alvással próbálkozott de a valóságban egyáltalán nem volt álmos. Viszont szemmel láthatóan jól szórakozott az ágya mellett pankrációzó fiúkon. Egy darabig hagytam őket, némi testvéri hatalmi harc belefér. Mikor már nagyon durvultak kiparancsoltam őket a nappaliba, Maja pedig reklamálni kezdett, hogy vége a műsornak. Azért nem engedtem vissza őket birkózni. :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése