2011. június 2., csütörtök

2011.06.02./2.

Mamám elraboltatta a fiaim, hihetetlenül csöndes így a ház. Megragadom az alkalmat és az elmúlt napok fénykép terméséből készítek egy sorozatot.
Miki elaludt ebéd előtt.
Innen szoktak kitúrni mindent ami mozdítható és itt minden mozdítható.
Elromlott a nyomtatónk, Miki önként jelentkezett szerelni.
Mindent kinyitott rajta ...
... megnézte belülről is. Itt megkérdeztem apát:
- A tintapatront kiszedted belőle?
- Nem tudja kivenni, nekem is nehezen megy. - de az én fiaim ügyesek és Miki hamar rájött, hogy kell kiszedni. Ja és a tintás alkatrészeket is megtalálta.
Amit lehetett lemostuk a többi majd lekopik, remekül szórakozott.
Alapos töréstesztnek vetette alá.
Terheléses törésteszt. Lehet szerződnöm kéne egy nyomtatógyárral? Ami az én fiaimat túléli, mindet kibír. :-D
Ádám lefuttatja a próbát: előszedi a papírt.
Kihajtogatja ...
... és beilleszti
Mindeközben Maja talált néhány autót:
Meg leszek lepve ha ez a lány a csajos dolgok iránt kezd érdeklődni.
Képesek együtt is jól érezni magukat.
Ez reggel indulás előtt készült, olvastak egymásnak.

Vittek a mamához cseresznyét. Előtte megdézsmálták és kaptak cseresznye fülbevalót. Mire odaértem a géppel ezt láttam:
"Megettem, baj?"
Kölcsön adtam nekik az enyémet :-)
Maja ma felfedezte a játszószőnyeg előnyeit, ilyen jól érezte magát:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése