2011. június 13., hétfő

2011.06.13.

Tegnap este apa megengedte a fiúknak, hogy nézzék a forma 1-et. Nem volt szerencséjük a csibéknek mert az eső miatt állt a futam. Azért próbálkoztak, vártak, bíztak, majd fél 9-kor Ádám azt mondta álmos és aludni akar menni. Elmentek. Pillanatok alatt csönd lett a gyerekszobába. Én az örök optimista (vagy naiv?) úgy gondoltam a délelőtti játszótér, a délutáni séta és a szokásosnál későbbi fekvés most meghozza az eredményt és reggel legalább 7-ig alszanak a kis kakasok. Hát persze.
Ma reggel Ádám 5-kor köhögni kezdett, hiába vittem neki vizet nem bírtam felébreszteni inni. Maradt a köhögés, ezzel felébresztette Maját aki boldog gügyögésével felébresztette Mikit így kis mókus fél 6-kor már az ágyunkban volt. Aztán követte Ádám, Maja visszaaludt vagy csak csöndes szemlélődésre váltott és volt kb 10 perc nyugis lustizás. Aztán Maja is átkéretőzött és mikor apa felkelt, így festett az ágyunk.
A korai kukorékolás és a délelőtti játszótér látogatás után Miki nagyon elfáradt 9-kor elaludt.
Óvatosan becsempésztem az ágyunkba, ebédig durmolt.

Csak csöndben jegyzem meg apa pár napja ismét nem dohányzik. Ezzel kiérdemelte a bicikli néhány küllőjét. Cigizés helyett viszont eszeget, általában mogyorót, ma már délelőtt sós rágcsálnivalóért rágta a fülem de én barátfülét gyártottam és semmi kedvem nem volt sütni. Az én emberem nem rettent meg, receptet túrt a neten és gyártott egy adag sajtos rudat. Ilyen sikere volt.
Még a végén konyhatündér lesz :-)))

Ádám beszélni tanítja Maját:
- Maja mod szépe busz. - Maja vigyorog (Ádámra mindig vigyorog)
- Na mod szépe busz. - vigyorgás közben kicsúszik néhány babahang.
- Ana, ana! Kimondi! Maja beszé! Kimondi busz! - lelkendezik Ádám. Lehet logopédus lesz a lelkem :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése